Jump to content

Bergen-Shetland 19 august 2013


Husevag45

Recommended Posts

Vi er to kompiser på 21 år som har lyst på en seiltur til Shetland mandag 19 august. Avreise blir mest sannsynlig på Sotra/Brattholmen (like utenfor Bergen), mulig det blir avreise fra Glesvær(Sotra). Viss været tillater det og mannskapet er på plass. Vi regner med å være på plass på Sotra igjen i løpet av fredag 23. august.

 

Så vi trenger mannskap. Det er desverre bare jeg som har seilerfaring fra før. Person nr 2 har båterfaring men har aldri seilt før. Derfor søker jeg 1-2 personer med seil- og navigasjons erfaring (helst havseilas) som kansje vil benytte mulighetene og være med på en gratis ferie/seilas til Shetland og tilbake. Vi søker utadvente personer som ikke er redd for litt sjøsprøyt og bølger!

 

Båten er en Jeanneau Sun Odyssey 45" fra 2007. Den er godt utstyrt med redningsflåte, GPS, VHF, Nødbluss/raketter, Seilklær, redningsvester og alt vi måtte trenge for en slik tur. Nye seil i 2012 sessongen.

Båten har vært over til Shetland tre ganger tidliger i forbinnelse med Shetland Race, undertegnende har vært med en av gangene.

 

Høres dette intressant ut spre ordet til kjent og ta kontakt på PM her på forumet eller på e-post stian.husevag@gmail.com og fortell om dine tidliger erfaringer. Da jeg er offshore på jobb er jeg kun tilgjengelig på disse måter frem t.o.m torsdag 15. august.

 

 

-Stian Husevåg

Redigert av Husevag45 (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...