PaulS Startet 11.August.2013 Del på Facebook Startet 11.August.2013 Kjøpte båt i sommer med gammel Eberspächer dieselvarmer. Forrige eier fortalte at han ikke hadde brukt apparatet de fire årene han hadde hatt båten, fordi han mente systemet ikke virket... Systemet startet og gikk fint i ventilasjonsmodus, men skjedde ikke noe når varmemodus ble valgt da jeg prøvde det nå... Men skrudde termostaten i kabinen høyt . og vips, vamt som juling i båten! Noen ganger er det åleit å leke båtmekaniker:) Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 11.August.2013 Del på Facebook Svart 11.August.2013 Enkel fiks Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
bjornas Svart 11.August.2013 Del på Facebook Svart 11.August.2013 disse er nokså idiotsikre. mange som har vært "ødelagt" , og hvor det bare er flammevakten som må rengjøres. Sitér dette innlegget SRC 2010 - LE 8550 D5L 2012 D5LA 2013 LRC 2014 Link to post
Zitt Svart 11.August.2013 Del på Facebook Svart 11.August.2013 Noen ganger er det ålreit! Sitér dette innlegget Link to post
Zenit Svart 11.August.2013 Del på Facebook Svart 11.August.2013 Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen; jeg hater måker Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 13.August.2013 Del på Facebook Svart 13.August.2013 Vår Eber fikk seg et ufrivillig dykk under havets overflate. Regnet med at den hadde tatt kvelden, men bestemte meg for å montere den i båten og vips så gikk den slik den alltid har gjordt. Håper den holder noen år til om enn ikke under havflaten. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.