sjonkel Startet 12.August.2013 Del på Facebook Startet 12.August.2013 Jeg har en 3kW Sleipner Side-Power Thruster (-99) som releet begynner å hangle... Den reagerer kun ca 1 av 4-5 forsøk mot styrbord, og i sjeldne tilfeller kan den henge seg opp. Av og til hører jeg spraking fra releet også. Jeg har prøvd både med Elektrospray og et par andre sprayer også, samt pusse og gjøre rent inni releet for å få max kontakt, men det virker ikke noe særlig bedre ser det ut som. Noen som vet om noen som kan bytte Rele på denne i Lillesand/Grimstad/Arendals område? Jeg vet det finnes en fyr rundt Nidelv i Arendal som fikser Thrustere og vinsjer.. Noen som har et navn? -Rolf, Grimstad. Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 12.August.2013 Del på Facebook Svart 12.August.2013 Hør med IB motor i Lillesand eller Grimstad bådsenter, vil tro de har folk eller samarbeidspartnere som kan gjøre dette. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.