superman Startet 12.August.2013 Del på Facebook Startet 12.August.2013 Bare et tips til alle: Denne uken har XXL tilbud på Spinlock Deckvest med sprayhood, lys på antenne, kniv og selefeste til 1499kr. http://kundeavis.xxl.no/nor/live/ Sitér dette innlegget Link to post
Kristian_H Svart 12.August.2013 Del på Facebook Svart 12.August.2013 Billig! Kjempe bra vest, selv bruker jeg oftere Lite etter jeg fikk denne. Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 12.August.2013 Del på Facebook Svart 12.August.2013 Litevesten virker helt super, har aldri prøvd en lettere vest. Holder jo i massevis til vanlig turseilas. Den store synes jeg er litt tung. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Kristian_H Svart 12.August.2013 Del på Facebook Svart 12.August.2013 Problemet med Lite er at den ikke er godkjent som vest til eks. Twostar, vi vant ett par av disse Litevestene i København i sommer og nå har vi 2 av de + 2 "vanlige". Etter jeg fikk egen Lite har jeg ikke brukt den andre. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 12.August.2013 Del på Facebook Svart 12.August.2013 (redigert) Jeg kjøpte Spinlock Lite til meg og madammen før sesongen, og vår nye rutine er; på med denne før motor startes ! Har fått fast plass rundt rattet. Glemmer de aldri da ! Tenker ikke på at den er på engang.. Beste vesten jeg har hatt ! (1190,- hos Bestmarine på Fuglevik, Moss.) Redigert 12.August.2013 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.