Artekno Startet 15.August.2013 Del på Facebook Startet 15.August.2013 Vurderer innendørs lagring i vinter så jeg kan jobbe med renovering uten å se an vær og temperatur. Det er mest praktisk med østsiden av Oslofjorden, feks Oslo - Moss. Hvis jeg ikke finner noe egnet i en hall må jeg kunne sette opp mitt store rammetelt rundt båten. Kan til og med bruke aggregat for strøm, bare jeg får ha sakene mine i fred der... Tipper de flotte hallene på Fornebu er bra dyre, men vet ikke. Har sett et steinbrudd med opplagsplasser nær Fagerstrand fra sjøsiden, men har ikke funnet hvem som driver der. Andre tips mottas gjerne! Kanskje det er flere som skal jobbe på båt i vinter, så kunne vi hjelpes ad? Båt: 35 fot / 4 tonn. Så noe videre transport langs vei er uaktuelt. Sitér dette innlegget Maja - LI6522 - MMSI: 258 137 150 Link to post
Framtia Svart 15.August.2013 Del på Facebook Svart 15.August.2013 Mange med telt på Storsand... ... Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Artekno Svart 15.August.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.August.2013 Men drøyt mye bompæng for å komme seg over til feil side da... ? Sitér dette innlegget Maja - LI6522 - MMSI: 258 137 150 Link to post
nordan family 27 Svart 15.August.2013 Del på Facebook Svart 15.August.2013 Når du er ferdig med å sammenligne pris kan det hende de bompengene er lønnsomme.. Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 15.August.2013 Del på Facebook Svart 15.August.2013 Vet, har 100 passeringer i året.... Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Artekno Svart 16.August.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.August.2013 Vel, jeg skal ha båten tidlig opp og seint ut = jobbe mye og gjøre meg ferdig. Det blir mange turer til opplagsplassen. Så på prisene der. Syns ikke det var fryktelig billig akkurat. Men helt sikkert billigere enn på Snarøya... Er det andre steder som kan være aktuelle? Sitér dette innlegget Maja - LI6522 - MMSI: 258 137 150 Link to post
olews Svart 16.August.2013 Del på Facebook Svart 16.August.2013 En venn av meg har permanent telt oppe hos Sonskilen båthavn. Du kan prøve der, vet ikke hvordan mulighetene er, men det er en god opplagsplass og skikkelig orden. Sitér dette innlegget Ole S/Y Algol Link to post
Artekno Svart 16.August.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.August.2013 På vei inn til Son nå. Skal sjekke. Sitér dette innlegget Maja - LI6522 - MMSI: 258 137 150 Link to post
Artekno Svart 19.August.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.August.2013 Fikk priser fra Asker Marina. Med 4x12 meter + opptak og spyling blir det fort 20.000,-. Det syns jeg er for mye, så der skal jeg i hvertfall ikke ha båten i vinter. Fikk tips om Spro på Nesodden. Vet ikke noe om det, men beliggenheten kunne passet for meg i hvertfall. Noen som har kjennskap til Spro? Er i et steinbrudd. Sitér dette innlegget Maja - LI6522 - MMSI: 258 137 150 Link to post
Artekno Svart 3.September.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.September.2013 Jeeez.... De fleste som annonserer vinteropplag på Finn nå svarer at de ikke har plass. Hvorfor i helv.... står annonsene fremdeles oppe da?Noen er til og med nylig oppdatert??! Er selv hyppig bruker av Finn på selgersiden, og et MINIMUM av service overfor nye "kunder" må da være å unngå at de kaster bort tiden på mine annonser når varen er solgt??! http://www.finn.no/finn/boat/dock/object?finnkode=43476227 http://www.finn.no/finn/boat/dock/object?finnkode=43664252 Så er det masse forvirring med gamle nettsider og nye firma som har overtatt. Noen annonserer at de tilbyr vinteropplag inntil så og så mange fot, så når jeg sender forespørsel får jeg tilbake at "Seilbåt? Nei det har vi ikke utstyr til". Glemte de det da de la ut annonsen? Sitér dette innlegget Maja - LI6522 - MMSI: 258 137 150 Link to post
Hulda Svart 3.September.2013 Del på Facebook Svart 3.September.2013 Hulda, 13X4 meter, 16 tonn skal opp hos Sonskilen. Prisen er ca. 19.500. Skal stå ute. Strøm kommer i tillegg. Folkene som jobber med opptak er tilsnakkendes. Der stopper det. Sitér dette innlegget Link to post
Xtian Svart 3.September.2013 Del på Facebook Svart 3.September.2013 Har du forhørt deg på Nesset, innerst i Bundefjorden? Christian 8-) Sitér dette innlegget Ve den som er ute på havet i slikt et vær -- uten båt. Link to post
Artekno Svart 3.September.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.September.2013 Har du forhørt deg på Nesset, innerst i Bundefjorden? Christian 8-) Har det, tror jeg... Finner et sted som heter Nesset geografisk. Regner med det er Marina AS du mener? Finner også noe kalt Marineservice-Jacobsen omtrent på samme sted. Sendte forespørsel dit i går. Ikke svar ennå. Stedet kan passe bra hvis jeg får ha teltet oppe. Hulda, 13X4 meter, 16 tonn skal opp hos Sonskilen. Prisen er ca. 19.500. Skal stå ute. Strøm kommer i tillegg. Folkene som jobber med opptak er tilsnakkendes. Der stopper det. Sendte forespørsel til Sonskilen også i går. Kan passe bra hvis jeg får plass til teltet mitt der uten å måtte blø! ;) (12x4 meter) Sitér dette innlegget Maja - LI6522 - MMSI: 258 137 150 Link to post
Artekno Svart 3.September.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.September.2013 *********************************************************************** Marineservice-Jacobsen hadde ok pris, kr 230,- pr kvm inkl kraning. Men de krever hel krybbe, hvilket jeg ikke har... Sitér dette innlegget Maja - LI6522 - MMSI: 258 137 150 Link to post
Xtian Svart 3.September.2013 Del på Facebook Svart 3.September.2013 Har det, tror jeg... Finner et sted som heter Nesset geografisk. Regner med det er Marina AS du mener? Finner også noe kalt Marineservice-Jacobsen omtrent på samme sted. Sendte forespørsel dit i går. Ikke svar ennå. Stedet kan passe bra hvis jeg får ha teltet oppe. Mente Nesset geografisk, tror det er flere aktører som holder til der, bl.a. X-yachts, men tror det er noe som heter Nesset Marina eller.no også. X-yachts tror jeg har en hall, men den er muligens full av kundenes båter. Ellers kan jo HP Marine i Moss være verdt et forsøk. De har hall. Chrisitan 8-) Sitér dette innlegget Ve den som er ute på havet i slikt et vær -- uten båt. Link to post
Artekno Svart 4.September.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.September.2013 Har vel fått bekreftet at plass i hall blir for kostbart, så vil fokusere på rimelig plass hvor jeg kan ha telt oppe til en rimelig pris. Tømmer båten for verdisaker uansett, så den skal vel få stå i fred. Har en gassvarmer på 20kW, så burde kunne holde arbeidstemperatur likevel! Sitér dette innlegget Maja - LI6522 - MMSI: 258 137 150 Link to post
ehrnst Svart 4.September.2013 Del på Facebook Svart 4.September.2013 Lurer på om Nesodden maritim har opplagsmulighet Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.