Sonata 7 Startet 18.Mars.2005 Del på Facebook Startet 18.Mars.2005 Husker ikke vilken side man kunne søke på lys-brev. Noen som kan hjelpe meg? Sitér dette innlegget Link to post
Nils Svart 18.Mars.2005 Del på Facebook Svart 18.Mars.2005 Her: www.lysweb.no Sitér dette innlegget Link to post
Barsk IV Svart 18.Mars.2005 Del på Facebook Svart 18.Mars.2005 Her: www.lysweb.no <{POST_SNAPBACK}> FEIL, det er den gamle siden. Det er denne som gjelder: www.seiling.org mvh Barsk II Sitér dette innlegget Link to post
Nils Svart 18.Mars.2005 Del på Facebook Svart 18.Mars.2005 FEIL, det er den gamle siden. Det er denne som gjelder: www.seiling.org <{POST_SNAPBACK}> Å- nå. Eg var inne på www.seiling.org, men hadde vondt for å finna nyttig informasjon. Er all informasjonen passordbeskytta - eller er eg litt dum? Sitér dette innlegget Link to post
Barsk IV Svart 18.Mars.2005 Del på Facebook Svart 18.Mars.2005 Å- nå. Eg var inne på www.seiling.org, men hadde vondt for å finna nyttig informasjon. Er all informasjonen passordbeskytta - eller er eg litt dum? <{POST_SNAPBACK}> F.eks. ved å gå inn på "organisasjon" finner du lysmålere i de forskjellige foreninger. Siden er kanskje litt rotete oppbygd. mvh Barsk II Sitér dette innlegget Link to post
Nils Svart 18.Mars.2005 Del på Facebook Svart 18.Mars.2005 Eg trykka på skillearket «LYS-info», og fann ingenting der, men under «Båt» fann eg relevant informasjon. På den gamle sida var det oversikt over lystal for standardbåtar, noko eg til no ikkje har funne på www.seiling.org. Sitér dette innlegget Link to post
Dassic Svart 19.Mars.2005 Del på Facebook Svart 19.Mars.2005 Dere får unnskylde en uvitende motorbåt-junkie, men hva f... er lys-brev? Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 19.Mars.2005 Del på Facebook Svart 19.Mars.2005 Dere får unnskylde en uvitende motorbåt-junkie, men hva f... er lys-brev? <{POST_SNAPBACK}> Hvis du leser på Seiling.org så finner du utav det. Men kort fortalt så er det er forholdstall som brukes under reagatta utreigninger i forhold til hvor lang tid du har brukt. Nesten det samme som å ha et Handicap i Golf. Alle kan seile mot hverandre, eller alle kan spille mot hverandre. håper at det var lett og forstå. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.