userguide Startet 16.August.2013 Del på Facebook Startet 16.August.2013 har en evenrude 70,3 cyl,2 takt ca 1990 mod.den stopper når du gir gass,noen ganger går det bra og motoren går da som den skal.dette skjer som regel når jeg starter han og skal kjøre.må nesten "lure" han opp i turtall,men når han først tar,går alt bare fint. renset forgassere.nytt bensin filter,tank slange. noen tips?? kansje noen i bergensområdet som kan rep den for meg? Sitér dette innlegget Link to post
Bloman Svart 17.August.2013 Del på Facebook Svart 17.August.2013 Etter å ha rota litt med en 65hk nå,er det første jeg tenker bensinpumpe,eller vakuum slangen til denne som har fått seg en sprekk.. Vet at membranet i bensinpumpa kan bli litt stivt med åra,og da pumper den mindre fuel etterhvert.. Kan uansett høres ett fuel problem.. En måte å sjekke pumpa på er å koble fra slangen mellom pumpa og gasserne,la den gå fra pumpa og i en flaske.. Dra ut dødmanns knappen og kjøre på starter'n. Da skal det støte ut ganske godt med bensin i rask takt.. På den 65hk'n stod vel spruten ca 25cm.. Pumpa blir jo og drevet av nedre cylynder,så dårlig komp kan og være årsak til dårlig funksjon på bensinpumper.. Sitér dette innlegget Link to post
userguide Svart 20.August.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.August.2013 tenkte jeg skulle gå for elektrisk pumpe istedet,se om det hjelper.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.