Arildo85 Startet 17.August.2013 Del på Facebook Startet 17.August.2013 Motoren starter å går men dør ut viss eg gir gass! virker som den får for lite bensin.Har hatt ute begge forgassere å rengjort skikkelig , de såg veldig bra ut, mistenker nå at Bensinpumpa leverer for lite... Den leverer men kansje ikkje nok da pluggene er knusk tørre etter lengre tid med kinning... Noen tips ? Evt hvor eg kan få tak i ny pumpe til ikke altfor dyr pris? Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 17.August.2013 Del på Facebook Svart 17.August.2013 Biltema eller en annen billigsjappe har sikkert en elektrisk pumpe du kan prøve for å se om det er problemet, men som en hovedregel er det ofte slik at bensinpumpen enten fungerer eller ikke fungerer, selv om det selvfølgelig kan forekomme at den leverer for lite bensin ? Sitér dette innlegget Link to post
Bodehode Svart 17.August.2013 Del på Facebook Svart 17.August.2013 Tipper noen av guruene her inne kan si om denne passer http://biltema.no/no/Bil---MC/Bilreservedeler/Motorstyring/Luft--drivstoff/Drivstoffpumpe/BENSINPUMP-VOLVO-523259/ Jeg mistenker at denne passer, men kan ikke garantere. Hvis ikke er det bare å kjøpe ny membran til den du har. 90kr er lite for å eliminere et mulig problem :-) Sitér dette innlegget Livet er for kort til å kjøre diesel Link to post
Arildo85 Svart 17.August.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.August.2013 Okei:) takk! Er det mulig å kjøpe bare membranen altså? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.