Jump to content

Turtallsproblem på Mariner 90 HK 2 takt 3 syl. 1998 mod


ingebjørg

Recommended Posts

 

Får ikkje opp turtallet på meir enn 2000 omdr/min på min Mariner 90 Hk 2takt 1998 mod. Problemet oppstod etter at eg hadde båten på land vel eit år, for å skifte powertrim. Motoren startar fint ,går greit på tomgang .Når eg gjer pådrag forover får eg ikkje meir enn 2000 omdr. ,når eg då set hendelen i nøytral eller akterover stoppar motoren .Dersom eg rusar motoren når hendelen står i nøytral får eg fullt turtall. Har sjekka det som er av eletriske koblingar utan å finna noko tilsynelatande gale der. Veit at dersom det ikkje er olje på tanken, skal motoren automatisk gå ned på eit lågare turtall. Har sjekka ekstra nøye ledningane som går i frå oljetank og vidare til ein følar som står i blokka.Har og kobla ut følaren utan at det var til hjelp. Håpar på nokon gode råd her frå forumet, før hummarfiske snart set igang

Link to post
Share on other sites

Hei,har du sjekket drivstofftilførselen ? Ev om det kan ha dannet seg kondensvann,tette filter etc.snakk med noen du kjenner og kanskje få litt hjelp til å kanskje "lufte"tilførselen eller også sjekke overføringskabler (virer) (uten mat og drikke duger..........) lykke til :-)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...