Jump to content

Kva er dette tauet verdt? (25 mm, fletta, til fortøyning)

Ask

Recommended Posts

Hei

Eg undrar på kva dette tauet er verdt?

(Sjå bilete, om eg har lykkast med opplastinga.)

(Ein kompis er interesert i å kjøpa det, så dette er ikkje ei salsannonsa.)

Det er eit fortøyningstau på 25 mm i diameter. 110 m langt.

Tauet er som nytt, men litt for tjukt til min båt.

Det er fletta. Brotstyrka kjenner eg ikkje.

Norsk Fletteri as sel 25 mm fletta fortøyningstau for 35 kr/m, men det virkar ikkje så fint/eksklusivt som dette tauet.

Nokon som har synspunkt, så er eg takksam for det.

Ask

Redigert

Det er nok ein brukarfeil ved opplasting av bilete.

Eg får lagt det til arkivet, men deretter er det for komplisert for meg.

Eg er takksam dersom administrator kan fiksa resten :smiley:

Ask

Redigert av Ask (see edit history)
Guest Avmønstret#

Brukt/ubrukt? Og hva ga du for det?

Siden Fletteriet tar 35,- for et mindre eksklusivt tau så er vel det sånn ca greit utganspunkt for verdi. Tauet du har har jo ikke noen reklamasjonsrett eller garanti som du kanskje får når du kjøper i butikk.

Om det er skal være kammeratpris så må det gå billig, ellers er det ikke kammeratpris ;-) Siden du heller ikke har noen nytte av det....

Tja, 35/2 x 100? Og så runde ned til nærmeste 500,-. 1500,- som kammeratpris? Pengeverdien er høyere men din bruksverdi er 0,- ;-) Og ved å gi god kammeratpris har du investert i kammeratskapet, som har en god verdi og som kan gi en økonomisk gevinst seinere. Er du grisk kan det hende at kammeratskapet synker i verdi og du går glipp av gode dealer fra kammeraten senere. ;-)

Eg ville sagt 1000.- til kompis. Derom du er på jakt etter å få betalt for tauet, så legg du det ut på eit par facebooksider for båtutstyr, og ber om budrunde. Eg hadde nok slengt meg på ein budrunde. Men produsent og bruddstyrke hadde vert fordel å vite, men 25mm holder til de fleste :thumbsup:

Yanmar 6LYA-STP 340hk

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...