Jump to content

Noen her som eier seilbåt og/eller bor i båt i Kristiansand


mosby

Recommended Posts

Jeg har kjøpt meg seilbåt og tenkt å ligge i Kristiansand sentrum i vinter. Men kjenner ingen som bor i båt og har et par kompiser som eier båt/seilbåt. De holder på å lære meg det helt basic sånn som legge til og fra kai, seile osv. Flytter båten snart til Rona frem til jeg får lov til å legge den ved festninga, levere inn søknad om plass på mandag.

 

Er en person som liker å gå rett på sak i stedet for rundt "grauten". Så om det er noen som kunne tenke seg litt båtprat av og til, kanskje få litt tips og triks spesielt med tanke på at vinteren kommer snart og kanskje tatt en seiltur eller flere sammen så jeg kan lære mer så hadde det vært helt topp og utrolig hyggelig gjort.

Link to post
Share on other sites

Da foreslår jeg at du tar båten over til Vågsbygd seilforening neste onsdag. Evt kommer dit på annen måte. Da blir du med som mannskap på en båt i turklassen eller regattaklassen der. De fleste drar fra bryggen rett etter kl 1700 så du bør være der rundt det. Jeg kan garantere deg hyggelig og lærerik seilas.

Link to post
Share on other sites

Fikk privat melding av ravddo og pratet med han på kaia idag, hyggelig fyr :) Ut og seile regatta med han til onsdag!

 

Men vil gjerne komme i kontakt med folk som bor i Kristiansand i båten sin, spes om vinteren.. Koselig å ha noen å prate båt med samt dele erfaringer osv så man slipper å finne opp hjulpet flere ganger..

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...