Lars H. Startet 23.August.2013 Del på Facebook Startet 23.August.2013 Har de begynt med fartskontroll med laser/radar i Skjærhalden? Dette skiltet står mellom den private havnen og gjestehavnen. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Jonas78 Svart 23.August.2013 Del på Facebook Svart 23.August.2013 Det må være noen som har satt opp for å tulle eller skremme, politiet setter jo ikke opp fotoboksskilt for å ha radar eller laser kontroll? Sitér dette innlegget Bruk vest! Link to post
bc45 Svart 23.August.2013 Del på Facebook Svart 23.August.2013 Kan jo hende at noen har satt opp et videokamera for å kunne dokumentere uvettig kjøring:) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 23.August.2013 Del på Facebook Svart 23.August.2013 I Sverige måler de med laser. Sitér dette innlegget Link to post
Prolimit Svart 23.August.2013 Del på Facebook Svart 23.August.2013 Det satt et kamera på en stolpe der når jeg passerte i begynnelse av mai. Sitér dette innlegget Bavaria 37 Sport 2008, 2 X VP D4-300 Link to post
MaSa Svart 23.August.2013 Del på Facebook Svart 23.August.2013 Flott skilt da :)Er vel en fotoboks gjemt ett sted da :) Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Lars H. Svart 23.August.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.August.2013 Hehe, det er vel heller Bård som har har installert overvåking av sin "lille" havn i Rorbuene vil jeg tro etter hva de "lokale" kan opplyse. Men artig og "skremmende" var nok skiltene. Kanskje det demper farten inn i havnen? Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Skjær i sjøen Svart 23.August.2013 Del på Facebook Svart 23.August.2013 Står en sånn ved innseilingen til Tregde også. Trodde også det var spøkefugler. Sitér dette innlegget Representant for Folk i båt-bevegelsen og venn av paraplydreggen. Link to post
Neros Svart 23.August.2013 Del på Facebook Svart 23.August.2013 Ved innseilingen til Tregde har det vært ymse skilt. Har sett humpete vei, elgfare og photoboks ;-) Tror det er noen lokale lystige ungdommer som er på skilt-slang en gang om året... Artige rampestreker.. Sitér dette innlegget Link to post
Andresh Svart 24.August.2013 Del på Facebook Svart 24.August.2013 Tregde ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Skjær i sjøen Svart 25.August.2013 Del på Facebook Svart 25.August.2013 Ja, der har vi den. Kjennes lenge siden sommerferien allerede! Sitér dette innlegget Representant for Folk i båt-bevegelsen og venn av paraplydreggen. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.