Leon KAD502 Startet 24.August.2013 Del på Facebook Startet 24.August.2013 Jeg har som beskrevet i tittelen en Ford F6 216 GR i 2400 serien. Nermere bestemt en 2402 E. Jeg skulle visst utvekslinga på girkassa til denne motoren, men finner ikke noen plate eller stempel på kassa. Er det noen som kjenner igjen girkassa mi på bildet, og som kan fortelle meg hva girkassa heter og/eller utvekslingen på denne? NB. På bildet er det en plate med noen nummere, men ikke noe om utveksling. Sitér dette innlegget Mvh. Leon 1981 mod. Skarpnes 30 - Havna i Røykenvik/Brandbu Link to post
tb55 Svart 24.August.2013 Del på Facebook Svart 24.August.2013 http://www.prm-marine.com/shop.php?sec=prod∏=13&product=prm260 Er en newage/prm, men utveksling usikker. Let på denne siden. Sitér dette innlegget Link to post
Svee Svart 24.August.2013 Del på Facebook Svart 24.August.2013 Du har som nevnt et PRM gear. På den blålakke "plata med noen nummer" er type gear og utveksling m.v. angitt. Det kan f. eks. stå følgende: 260LVR2 - noe som betyr geartype PRM 260, (L eller S) lang eller kort ingående aksel, (V) vertikal dropp, ® inngående akselrotasjon er høyre og (2) betyr 2:1 utveksling. Klarer du å tyde bokstaver og tall så finner du svaret! Sitér dette innlegget Link to post
Leon KAD502 Svart 24.August.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.August.2013 Takk til begge to. Da er det funnet ut. Det er en 160 LVR 3. Utvekslingen er mao. 3:1 Takk for hjelpa Sitér dette innlegget Mvh. Leon 1981 mod. Skarpnes 30 - Havna i Røykenvik/Brandbu Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.