Inter 9000 Startet 28.August.2013 Del på Facebook Startet 28.August.2013 Hei. noen som vi gå med å få bestilt ny type badeplatform til sollux. (dette er min tidligere båt) Har gjort jobben selv, fikk spørsmål fra en bekjent om å gjøre det for han. Snakket med sollux i dag. jo fler jo billiger blir de. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
larss Svart 29.August.2013 Del på Facebook Svart 29.August.2013 Hei Jeg har selv denne typen platform, og er godt fornøyd. Er det lov å spørre om din kontaktinfo til Sollux? Jeg har googlet dem og brukt det tlf nr som er kommet opp, men aldri fått kontakt med dem. larss Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 29.August.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.August.2013 908-610-79 er tlf til Rolf på sollux Daglig leder. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
larss Svart 29.August.2013 Del på Facebook Svart 29.August.2013 Takk for info, Inter 9000 Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 29.August.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.August.2013 Dette er ei skikkelig ansiktsløfting på en snekke. Utrolig romslig og brukervennlig plattform. Litt info ang flaps, en bekjent av meg satte det på uten den stor plattform. Ble for mye løft, slik at båten bare brøytet. Vurdere dere plattform, tenk også flaps. Plattform ca 60 kg tau 25 kg dregg 10 kg. ++ Da må enn ha løftet. fra flaps. se bilder, kun 3 cm lenger enn skroget. men blir briere og mer stabil. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
larss Svart 29.August.2013 Del på Facebook Svart 29.August.2013 Inter 9000, Er denne flapsen støypt på ? Hva med fartsøkning etter du monterte flaps? osv.. larss Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 30.August.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.August.2013 Den sitter skrudd med gjennomgans bolter 5 stk. eller så mange du vil. Blir utrolig stabil etter flaps montert. spesielit i med sjø. Mulig du øker 1,5 til 2 knop. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Inter 9000 Svart 1.September.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.September.2013 Er det ingen Sollux eiere som ser lyst på å oppdatere Båten i vinter? Plattformen er orginal på Sollux 850 av seinere dato. Kan ettermonteres på 825 og sollux 27. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Hantoen Svart 14.November.2013 Del på Facebook Svart 14.November.2013 Hei. Jeg vurderer oppgradering med ny badeplattform på min Sollux 825 tc. Er avhengig av pris... 6-7000....Evnt leie formen? Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 16.November.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.November.2013 Det blir som ny båt med den plattformen. bading blir gøy igjen, ehe. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Hantoen Svart 19.November.2013 Del på Facebook Svart 19.November.2013 Spørsmål: passer noen av bolthullene fra gammel plattform? Eller må alle støpes igjen? Dere som har gjort jobben før.... Erfaringer ønskes, gjerne grundige. Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 19.November.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.November.2013 Jeg hadde plattform av rør og teak. Plattform er helt tett inn mot skroget, så jeg fukte bare hull. Klisset masse tec 7 imellom. Dønn tett når det tyter inn i båten. Mener det er ca samme høyde som tidligere original. Slik at hullene dekkes Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Inter 9000 Svart 14.August.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.August.2014 Tar opp denne tråden igjen. er det noen som kunne tenke seg en slik plattform? ta kontakt med meg om noen spørsmål. utrolig enkel og montere selv. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
M/S AIOLOS Svart 14.August.2014 Del på Facebook Svart 14.August.2014 Veldig fin plattform. Og da lurer jeg på om denne lar seg tilpasse til min båt, en Enes 25? Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 14.August.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.August.2014 Tja. Den passer i bordgangen til solluxen. En avstøpning av solluxen som er brukt som form. Utrolig flott plattform. Håper vi kan bli et par tre stykker. Så kan vi få laget de. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
larss Svart 14.August.2014 Del på Facebook Svart 14.August.2014 Hei Hvor får du laget disse platformene ? Tidligere her på BP var det en kar som skulle lage lister over inventaret som var igjen etter Sollux og legge dette ut her på forumet for salgs. Hørte liksom aldri noe mer i den saken, er dette noe du har kjenskap til ? larss Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 14.August.2014 Del på Facebook Svart 14.August.2014 Hadde jeg bare visst om det er mulig å bruke den på min båt så er jeg ikke tung å be med på dette opplegget Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 15.August.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.August.2014 Sollux har formene enda. å kan få folk til å støpe disse, er veldig villig til å hjelpe ut kunder som vil oppdatere / trenger deler. men er jo litt oppstart her, så derfor jeg ville høre om fler er interesert. opp med antallet, ned med prisen. hehe Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Inter 9000 Svart 27.August.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.August.2014 Nå er produksjonen på gang. Er det noen som er gira ta kontakt med Rolf tlf 90861079 Er 2stk til nå. Dette blir bra. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Tor Erik Svart 2.September.2014 Del på Facebook Svart 2.September.2014 Hei Hva koster nye badeplattform ? Og hva koster påbyggsett for flaps ? Må vel ha ny stige på den store badeplattformen og ? Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 2.September.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.September.2014 Tja. Må ikke. Men det fineste. Er du god med tigg apparatet kan den gamle brukes. Da må du anskaffe den ytterste delen som vippes i vann. Full pris er noen tusen ja. Men dette er jo en helt annen verden enn gammel plattform. Er bruksverdien større enn salgsverdien, betyr det ikke allverdens. Flaps snaue 3000,- Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
larss Svart 3.September.2014 Del på Facebook Svart 3.September.2014 Hei Det går å bestille ferdig laget flaps til en Sollux 850? larss Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 3.September.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.September.2014 Tror det. Har har enda formene. 10000,- skal han ha for plattform. Det må han ha også. Mye jobb. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Hantoen Svart 29.Januar.2015 Del på Facebook Svart 29.Januar.2015 Ble det produsert noen plattformer hos Sollux? Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 29.Januar.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Januar.2015 O yes. 2 stk fikk han i støpen. Jeg er ferdig med den jeg har lovet å montere. Det vil si, alt arbeid med utskjæringer og montering på plattform er ferdig. Bare å vente på litt varme,så skal den monteres på båten. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.