Hantoen Svart 31.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2015 Så bra! Snakket med Rolfen nå om dagen, og han holdt nå på med en plattform til en kar i Grimstad. Selv er jeg litt i tvil om Sollux 27 kler denne plattformen.... Ligger litt bilder på nett, men er det noen som har flere bilder å legge ut? Sitér dette innlegget Link to post
Kysta Svart 7.August.2016 Link til dette innlegget Svart 7.August.2016 Hei :) Kan denne passe til en Ramin26 -87mod med noen tilpassninger tro? Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 8.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.August.2016 Det tviler jeg på. Plattformen har passer nøyktig på bordgangen, da det er tatt for av bakparten på solluxen. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Inter 9000 Svart 30.Juni.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2017 Tar opp denne, noen som er gira på å oppdatere med ny plattform. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.