peer Startet 20.Mars.2005 Del på Facebook Startet 20.Mars.2005 Hei alle sammen. Er det noen som kan hjelpe meg med med generell ifo om Farymann diesel ? Nettsteder osv. Dette er min første "post" på forumet. Synes forøvrig at forumet er strålende. Sitér dette innlegget Link to post
Barsk IV Svart 20.Mars.2005 Del på Facebook Svart 20.Mars.2005 Velkommen som nytt medlem på Baatplassen! Farymann; tyske motorer, slik jeg har forstått med begrenset deletilgang etterhvert (i allefall i Norge) Her er hjemmesiden deres: http://www.farymann.de/ En kompis av meg har ikke vært fornøyd med sin, alltid et eller annet. mvh Barsk II Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 20.Mars.2005 Del på Facebook Svart 20.Mars.2005 Forhandler/delelager er (eller i alle fall var for en del år siden) Reinhardt Maskin i Kr.sand. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
OT-flyktning Svart 20.Mars.2005 Del på Facebook Svart 20.Mars.2005 (redigert) Hei alle sammen. Er det noen som kan hjelpe meg med med generell ifo om Farymann diesel ? Nettsteder osv. Dette er min første "post" på forumet. Synes forøvrig at forumet er strålende. <{POST_SNAPBACK}> Brukes i veldig mange av de 'bedre' generatorenheter, så som fischer-panda. Det finnes en tråd til om farymann her Redigert 20.Mars.2005 av Andreas (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
celia Svart 20.Mars.2005 Del på Facebook Svart 20.Mars.2005 Kan trygt anbefale Reinhardt Maskin. Husker ikke navnet på han i verstedet, men han kan alt om Faryman og han er meget behjelpelig. Skaffer deler o.l. Har selv en Faryman FK3 16 hk , saltvannskjølt 80 mod. Går som en klokke (bank i bordet) Den er bygget på Kubota blokk Sitér dette innlegget Link to post
peer Svart 20.Mars.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Mars.2005 Hei Takk for alle svar om Faryman. Er blitt den stolte eier av en Sjømann 22, med nevnte motor, siden jeg postet innlegget mitt. Etter tilbakemeldingene å dømme er det mulig at dere kommer til å høre mye fra meg. Har liten eller ingen erfaring med snekker, særlig med diesel motorer. Motoren er ferskvanns kjølt, hva skal jeg være obs! på i forbindelse med varmeveksleren? Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Vom Svart 8.April.2005 Del på Facebook Svart 8.April.2005 Prøv http://www.farymann.de Sitér dette innlegget Link to post
bilo3 Svart 23.Juni.2011 Del på Facebook Svart 23.Juni.2011 Dette var en hjelpsom tråd, da jeg holder på å hjelpe en kompis av meg med reparasjon av en sånn motor. Gubben i Kristiansand viste med en gang hva jeg var ute etter, og hadde alt jeg trenger på lager :) Godt at det finnes folk med peiling !! PS : Han var tunghørt, så snakk høyt å tydelig i telefonen med ham !! Sitér dette innlegget Link to post
princess 412-2 Svart 23.Juni.2011 Del på Facebook Svart 23.Juni.2011 hadde en slik 24hk v2 i ei snekke jeg hadde i 10 år og var generelt lite problemer med den,eneste var at min var saltvannskjølt så rustet hull i kjølekapper men siden du har ferskvannskjølt så får du nok ingen problemer med det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.