mksvanild Startet 29.August.2013 Del på Facebook Startet 29.August.2013 (redigert) Båten har nå ligge på havet siste 3 år, nå skal den opp og få pleie. Jeg vil legge ut bilder under oppussing. kom gjerne med spørmål. Redigert 29.August.2013 av mksvanild (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Svein Freitag Svart 29.August.2013 Del på Facebook Svart 29.August.2013 Det blir spennende å følge med på dette, ser ut som det er fine linjer i skroget så dette blir nok bra. Kos deg fremover. Sitér dette innlegget Link to post
egilwh Svart 29.August.2013 Del på Facebook Svart 29.August.2013 Velkommen til Båtplassen og gratulerer med ny båt! Hvordan er hekken på den? Er det en plattgatter, ser nesten slik ut. Sleng gjerne inn flere bilder! Sitér dette innlegget -----------------------------------------------------------------------------------Engelsk bil og trebåt..... sertifisert utilregnelig!Fritidsklubb for voksne gubber - http://blogg.cdd.no - aka Gubbeklubben - Wiksten Trebåtklubb: http://wikstenklubben.no----------------------------------------------------------------------------------- Link to post
mksvanild Svart 30.August.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.August.2013 Takker så meget, ja det er en plattglatter. kommer flere bilder med tiden, har gådd båten fra Bø i Vesterålen til Senja i sommer, så den ligger med kai der, siden jeg skal flytte, kommer flere bilder da:) Sitér dette innlegget Link to post
mksvanild Svart 1.September.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.September.2013 i Senjahopen fiskerihamn. båten legter etter kjærlihet etter 3år på havet. Sitér dette innlegget Link to post
Fjord21DC Svart 1.September.2013 Del på Facebook Svart 1.September.2013 Kult prosjekt! Vi elsker bilder og beskrivelser her inne så bare post i vei.. Flott skute!! Sitér dette innlegget Link to post
mksvanild Svart 1.September.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.September.2013 hyggelig og kunne dele :) takker får komplimang. Sitér dette innlegget Link to post
strawberry Svart 1.September.2013 Del på Facebook Svart 1.September.2013 Dette skal det bli gøy å følge med på! Lykke til med en trebåt som er/kan bli fin! Sitér dette innlegget Samme hvor jeg er, bare jeg er i båten! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.