sblangga Startet 30.August.2013 Link til dette innlegget Startet 30.August.2013 (redigert) Hei. Har prøvd å finne ut av dette en stund. Skal skrape båten i vinter, så lurer på hva dere har erfart? Båten det er snakk om er en x-99. Selvpolerende bunnstoff, vc17 eller polering? På "folkemunnet" sies det jo at man skal polere for å få raskest resultat, men leser at folk er uenig i dette, og at en ru overflate vil være best. At det vil gro på båten er ingen problem, da jeg har en kran jeg kan bruke så mye jeg vil =) Hva tror dere? Redigert 30.August.2013 av sblangga (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
gjeldfri Svart 30.August.2013 Link til dette innlegget Svart 30.August.2013 Var med på et forsøk på en andunge for noen år siden. Ble lagt ut uten stoffing, skulle taes opp ved behov. Den grodde fortere enn man orket/hadde tid til å ta den opp. Det gror fort om sommeren, så stoffing vil jeg anbefale. Selvpoleremde er lettvint, hardt bunnstoff litt mere jobb. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.