Dykker Startet 31.August.2013 Del på Facebook Startet 31.August.2013 Hei! Trenger ny propell til Dingy'en. Er det noen som har en propell som passer til en 1972 modell Evinrude (type 4236S)? Var så uheldig å knekke et blad på plastpropellen som satt der (7 1/2 x 6). Iflg. Boats.net skal det sitte 8 x 5 1/2. http://www.boats.net/parts/search/BRP/EVINRUDE/1972/4236S/GEARCASE-STANDARD%20DRIVE/parts.html Oslo Marine Service har en liggende, men skulle ha tusen kroner for denne, noe som er i overkant mye å koste på en så gammel motor. Plaspropell kan man få for rundt hundrelappen. Men problemet mitt er at jeg ikke finner en slik propell. Noen som vet? Sitér dette innlegget Link to post
Geir Hel Svart 31.August.2013 Del på Facebook Svart 31.August.2013 Har 2. Den ene står på ein meget fungerende motor,og den andre står på ein som trenger stempelring skifte. Vist du ikke får tips om propell så kan eg vudere å sende deg ein. Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.