Jump to content

YX bensinstasjon selger Biltema outbord olje til 3 x prisen


Bøljan

Recommended Posts

Så lenge oljen er dyr så er den vel bra... Nå er vel ikke olje det eneste bensinstasjoner ganger med Pi.. før de selger det.. Dette er god privat kapitalisme.. for døgnåpne butikker... Det koster å ha åpent, det vet alle..

Redigert av Sydvesten (see edit history)

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Det er jo nettopp det som er greia, du betaler for tilgjengelighet på lokalt "lager" det koster å ha pesonell på ugunstig tid for at vi som ikke klarer å planlegge en dag frem i tid skal få det vi trenger, det samme gjelder jo elles også, mye billigere å kjøpe via ebay osv når du ikke trenger kunnskap og garanti fra lokal handelsmann.

 

Det er fritt frem for alle å selge olje, tannkrem å brød til dobbel pris, men når du skal betale for mannskap døhnet rundt tror jeg ikke det er raskeste måten til kronasje

 

Ex handelsmann :)

Link to post
Share on other sites

Møtte ei jente jeg kjenner ute ved pumpene som klager og syter noe fælt over bensinprisen når hun skal inn å betale :cryin: .Samtidig inne på bensinstasjonen kjøpte hun 40 Marlboro sigaretter pluss 1,5 liter Pepsie Max.Hørte ingen klaging over at det var dyrt,selv om Kiwi ligger 50m unna og kunne spart henne for 30-40kroner he he.

Link to post
Share on other sites

kanskje de rett og slett var utsolgt og måtte skaffe erstatning kjapt

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Link to post
Share on other sites

Selv bensinstasjoner kan vel selge kvalitetsoljer, er jo flere som selger andre oljer enn de som er pakket i egen emballasje . Flere stasjoner har oljer som Mobil 1, så hvorfor kan ikke andre Biltema olje som mer bedre

Redigert av Sydvesten (see edit history)

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Selv bensinstasjoner kan vel selge kvalitetsoljer, er jo flere som selger andre oljer enn de som er pakket i egen emballasje . Flere stasjoner har oljer som Mobil 1, så hvorfor kan ikke andre Biltema olje som mer bedre

Er vel et par år siden du har sett en Mobil-stasjon Sydvesten?


"Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe"

Link to post
Share on other sites

Er vel et par år siden du har sett en Mobil-stasjon Sydvesten?

Joda, men oljen selges vel fremdeles?, jeg har heller ikke sett noen Biltema bensinstasjon..Så dermed må vel bensinstasjoner også kunne selge andre oljer enn kun egne merker?...

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Er ikke sikker på om totakt oljen var BT merket.

Tror det trådstarter reagerte på, var prisforskjellen til BT totakt olje og hva bensinstasjonen tok for totakts olje.

 

Det eneste jeg handler på bensinstasjoner er Bensin og Diesel.

 

En liten historie om fagkunnskapen til mange av de som arbeider på bensinstationer.

 

Min far var innom en station og skulle ha 1ltr. Batterivann. Fjortissen bak disken hadde aldri hørt om det og kunne ikke skjønne at han ikke tok vann fra springen.

 

Men han var sikkert flink til å grille pølser.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

Selv bensinstasjoner kan vel selge kvalitetsoljer, er jo flere som selger andre oljer enn de som er pakket i egen emballasje . Flere stasjoner har oljer som Mobil 1, så hvorfor kan ikke andre Biltema olje som mer bedre

Hehe, i det kranglete hjørnet i dag?

At Esso-stasjoner selger Mobil 1 olje er vel naturlig all tid det nå heter exxonmobil.


"Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe"

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...