Audiaudi Svart 11.September.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.September.2013 Hej. Så er jeg ved at være klar til at montere igen. Så er der kun 0,55 mm. Mellem hus og turbine. Så det er huset der bliver større! Klar til montering:-) Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 11.September.2013 Del på Facebook Svart 11.September.2013 Vi krysser fingre for deg :-) Mvh Bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Audiaudi Svart 13.September.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.September.2013 Hej. Så har jeg fået monteret turboen igen og har fået 1,5 bar igen:-) :-) mod tidliger 1,25 bar. Så den var nede på 83% af oprindelig tryk. Jeg har dog stadig kun 3500 omdr. Men meget mere respons på gashåndtaget nu!!! Men der er dog kommet en del eller mange ruger på drevet nu de sidste 14 dage :-( dem vil jeg have skrabt af i mogen og så ud og prøve igen Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 13.September.2013 Del på Facebook Svart 13.September.2013 Propellen er også ekstremt viktig at er ren. Egen erfaring :-) Mvh bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Audiaudi Svart 15.September.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.September.2013 Så fik jeg renset drev og props. Det gav også en del nu 3600-3650 omdr. Ved 31,8 knob så er jeg ved at være der super. Og så med helt ren bund vil det sikkert give 100 omdr mere! Dog er motorbåde nok næsten altid monteret med for tunge props. Jeg har c4 på min og de går fra 34-37 knob 3800-3900 omdr og det er min båd nok for tung til at komme der op. Så jeg forstår ikke de ikke levere den med c3 propelle fra fabrikken af. Det undre mig det ikke er mere velovervejet. Glemte min er den nederste i tabellen kad44 Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 16.September.2013 Del på Facebook Svart 16.September.2013 Toppfart er viktig i markedsføring av båten. Etter min mening totalt unyttig ved bruk av båten. Da er det akselerasjon opp i plan og marsjfart som er av interesse på planende båter. Sitér dette innlegget Link to post
Audiaudi Svart 16.September.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.September.2013 Toppfart er viktig i markedsføring av båten. Etter min mening totalt unyttig ved bruk av båten. Da er det akselerasjon opp i plan og marsjfart som er av interesse på planende båter. Ja det ser selvfølgelig fint ud på papiret at den sejler hurtigt, og der er den selvfølgelig heller ikke bundmalet. og vægten er også laver. Du har ret i det sidste du skriver med acceleration og march fart. Jeg selv bruger at kører 20-26 knob der cruser den super fint. og bruger ca 1,4 l/nsm ved 3000 omdr =24 knob. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.