Jump to content

KAD 44 C mangler 300 omdr?

Audiaudi

Recommended Posts

Hej.

Så har jeg fået monteret turboen igen og har fået 1,5 bar igen:-) :-) mod tidliger 1,25 bar.

Så den var nede på 83% af oprindelig tryk.

Jeg har dog stadig kun 3500 omdr. Men meget mere respons på gashåndtaget nu!!!

Men der er dog kommet en del eller mange ruger på drevet nu de sidste 14 dage :-( dem vil jeg have skrabt af i mogen og så ud og prøve igen

Så fik jeg renset drev og props. Det gav også en del nu 3600-3650 omdr. Ved 31,8 knob så er jeg ved at være der super. Og så med helt ren bund vil det sikkert give 100 omdr mere!

Dog er motorbåde nok næsten altid monteret med for tunge props.

bilde

Jeg har c4 på min og de går fra 34-37 knob 3800-3900 omdr og det er min båd nok for tung til at komme der op.

Så jeg forstår ikke de ikke levere den med c3 propelle fra fabrikken af. Det undre mig det ikke er mere velovervejet.

Glemte min er den nederste i tabellen kad44

Toppfart er viktig i markedsføring av båten. Etter min mening totalt unyttig ved bruk av båten. Da er det akselerasjon opp i plan og marsjfart som er av interesse på planende båter.

Ja det ser selvfølgelig fint ud på papiret at den sejler hurtigt, og der er den selvfølgelig heller ikke bundmalet. og vægten er også laver.

Du har ret i det sidste du skriver med acceleration og march fart. Jeg selv bruger at kører 20-26 knob der cruser den super fint. og bruger ca 1,4 l/nsm ved 3000 omdr =24 knob.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...