scand26hc Startet 3.September.2013 Link til dette innlegget Startet 3.September.2013 Nå er endelig båten kommet på plass i hagen. Har fått funnet frem Ht og spylt endel. alt må ut og vaskes samt oljes og nye puter stoler og hele hurven. Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 3.September.2013 Link til dette innlegget Svart 3.September.2013 Kjempefin båt, scand26hc! Jeg har alltid likt disse båtene. Jeg håper du kommer med flere bilder. Før og etter bilder er alltid velkommen. Lykke til med prosjektet! Sitér dette innlegget Link to post
scand26hc Svart 3.September.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.September.2013 Ja er kjempe fornøyd. Litt vask og alt blir bedre. Har fått ut alt innvendig slik at jeg har fått litt mer oversikt. Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 3.September.2013 Link til dette innlegget Svart 3.September.2013 Flott båt Gleder meg til fortsettelsen. Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
scand26hc Svart 3.September.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.September.2013 Ja vi får se om det ikke kan bli litt mer svung over skuta... ser ut til at vinduene lengst forran i kabinen lekker.... :( Sitér dette innlegget Link to post
scand26hc Svart 20.September.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.September.2013 Da er telt til skuta kjøpt inn 800 nok kom det på. Ufattelig digert men... hehe Da er telt til skuta kjøpt inn 800 nok kom det på. Ufattelig digert men... hehe Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.