Sjøfareren Svart 12.Juli.2017 Del på Facebook Svart 12.Juli.2017 Vekker litt liv i denne tråden jeg kom over i.f.m. sonderinger omkring ny båt (kjøpe større igjen). Naturlig nok interessante tilbakemeldinger, gitt mine timer tilbragt på Finn.no. Siden Viknes 1030 tydelig er av interesse for flere, kan jeg legge til at jeg i fjor selv fikk tilbud på bra utstyrt Viksund m/370hk Yanmar til drøye 2,7 mill. Har ikke spesifikasjonene her og nå og skjønner at "bra utstyrt" muligens er noe diffust, men kan si som så at det inkluderte en stor plotter, autopilot, stor badeplattform, benker på dekk ute, GRP bøyle m/tilhørende kalesjeløsning, thruster (ekstra kraft) i både baugen og hekken ++ Har vurdert frem og tilbake vedr. kjøp av brukt kontra ny selv, men føler nok at bruktprisene (ønskene) på Finn.no er kunstig høye. Så langt har de i allefall det siste året vært såpass misforhold at jeg ei heller har tatt meg bryet med å ringe på nevneverdig mange.. Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 17.September.2018 Del på Facebook Svart 17.September.2018 Noen som har "ferske" opplysninger å dele på forhold mellom annonsert vs solgt priser for Viknes 1030? Sitér dette innlegget Link to post
Morten A Svart 17.September.2018 Del på Facebook Svart 17.September.2018 Solgte min Halco 29 m GM 6,2 l diesel og vp 290 drev for 82 000, la den ut for 75 000. Sitér dette innlegget Link to post
dobsen62 Svart 17.September.2018 Del på Facebook Svart 17.September.2018 I følge Seilmagasinet, er prisfesten over i båtmarkedet. Etterspørselen er større enn produksjonen. Produsentene sliter også med å få fatt i kvalifisert arbeidskraft. En Bavaria 34 fots motorbåt, koster i dag omtrent det samme som en Viknes 1030. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.