bOFFE1968 Startet 4.September.2013 Del på Facebook Startet 4.September.2013 (redigert) Hei. Er på jakt etter båt og trenger hjelp fra forumets eksperter. Har i kikkerten en Seacraft 650, 22 fot, 2001 modell(både båt og motor). Den har en liten kabin, selvlensende, el. toalett med 40l septik++. Er dette noe å satse på? Skal bruke båten til rekreasjon og bor i Fosnavåg, sørvest om Ålesund. Vi er tidvis 2 voksne og 4 barn som skal ut på tur. Noen gode forslag til hva jeg bør satse på? Hva bør jeg tenke på? Hadde vært fantastisk med hjelp?. Redigert 4.September.2013 av bOFFE1968 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 4.September.2013 Del på Facebook Svart 4.September.2013 (redigert) Hei, og velkommen på forumet ! Hvilke prisklasse er du på ? Liten cabin og do er greit, men innenbords eller utenbords motor, diesel eller bensin ? Hva med overnatting, eller mulighet for å trekke vannski ? Redigert 4.September.2013 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bOFFE1968 Svart 4.September.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.September.2013 Budsjettet er rundt 200 000.- . Når det gjelder innenbords eller utenbords motor har jeg ingen preferanser, men åpen for alle gode forslag/anbefalinger. Også når det gjelder bensin/diesel er jeg åpen for gode argumenter for det ene kontra det andre. Overnatting er ikke et must - ser heller på kabinen som en grei oppbevaringsplass for puter og diverse. Kan nok tenkes at det blir litt trekking av vannskillet, men ikke noe definitivt krav. Alle gode forslag/anbefalinger mottas med takk. Sitér dette innlegget Link to post
båtløskar Svart 4.September.2013 Del på Facebook Svart 4.September.2013 nå har jeg null erfaring med hurtig gående båter av det du er ute etter.. men hadde jeg skulle hat en så hadde jeg uten tvil gravd fram noe som har en diesel motor. båt kan være dyrt nok som det er og kjøre hvis du ikke skal betale 6 kr ++ pr liter ekstra ved pumpa i tillegg Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.