Jump to content

Worry II gifter seg i morgen. Hurra!

All In

Recommended Posts

Gratulerer!! Her en liten historie fra mange år siden da en kolega på jobben giftet seg. Han var vel ikke akkurat blant de som hadde studert rakettteknik, men en trivelig kar. Da han kom på jobb etter bryllupet ble han spurt om hvordan det hadde vært på bryllupsnatten. Svaret var: "Det var noe oppskrytte greier, men greit!"

Lars H.

webcam fra båten

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Gratulerer og lykke til! :flag_bp: Oppskriften på lykkelig ekteskap har jeg ikke, men har mer enn nok tips om hva man ikke skal gjøre :lol: Tror Eureka er inne på noe over her, "hold av ektefelle" har nok mye til felles med hold av båt, bare styr unna 3-fotssyken! :giggle:

- Anders Hanche Aasmundsen.
CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010)
Medlem: Leisure Owners Association

Så får vi inderlig håpe at dette ikke skjedde på sist firmafest eller overtidsjobbing.

bilde

Lars H.

(lykkelig gift, på andre forsøket)

webcam fra båten

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...