Hanto Startet 20.Mars.2005 Del på Facebook Startet 20.Mars.2005 Hei alle sammen! Er det noen som kjenner til noen spesielle problemer med nevnte motor? Jeg vurderer å kjøpe Carat 7400 når jeg har solgt min Hanto 22. Og i mange av de så står det 48 hk Buck (turbodiesel). Motorene er 18-20 år gammle. Hilsen en som har symptomer på 2 fot-syka. Sitér dette innlegget Link to post
rogeri Svart 20.Mars.2005 Del på Facebook Svart 20.Mars.2005 Hei! Hadde en Buch DV48.Den var opprinnelig saltvannskjølt,men jeg monterte orginalt ferskvannskjøling på den etter 5 år.Fikk da litt problemer med høy temperatur selv om den var renset med syrevask. Ellers er det ikke vannkjølt turbo på 48 HK'eren (36hk'en er uten turbo,men ellers lik). Turboen uten kjøling blir voldsomt varm og en diesellekkasje kunne vært fatalt. Ellers en god og driftsikker motor.Tror ikke jeg idag ville kjøpt en 20 år gammel motor med saltvannskjøling ,sjansen for at den er mye tært/koorodert innvendig er stor!!!! :nono: Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.