Jump to content

VP delekatalog?


Sydvesten

Recommended Posts

Er dety noen som har tilgang til delekatalogen fra VP, det gjelder

 

Delenr: 835670

Beskrivelse: FORLENGNINGSKABEL

(Dette er hentet fra www.padda.no)

 

Er dette instrumentkabelen fra motor og til instrumentpanel. Jeg vet at kabelen med dette delenummeret er 6m lang så jeg antar at det er denne kabelen.

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Delenr: 835670

Beskrivelse: FORLENGNINGSKABEL

<{POST_SNAPBACK}>

Beklager Sydvesten, men det partno. står ikke oppført i min delekatalog. Min katalog omhandler 40/41 serien med alle drev og gearkassevariantene samt alle instrumenter med -kabling.

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Beklager Sydvesten, men det partno. står ikke oppført i min delekatalog. Min katalog omhandler 40/41 serien med alle drev og gearkassevariantene samt alle instrumenter med -kabling.

<{POST_SNAPBACK}>

Det var som bare f.... fant dette billig i uniten "for en neve dollar" som det heter over there. Da kan jeg vel neppe bruke dette til noe som helst da..

 

Jeg trenger jo y-ledd og forlengelses kabler til terrassen på taket og en håndfull instrumenter, alt ganger to i tillegg samt nye givere til motorene for dobbel instrumentering. Billig blir det ikke i allefall.. :nonod:

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Synes du Volvo er dyrt ville jeg sjekket direkte med VDO, som er Volvos hoffleverandør på instrument og -kabelsiden. Her pleier prisene å være betydelig lavere. Videre, min katalog omhandlet 40/41 serien. Volvo har mange delkataloger, og du burde jo sjekke mot den motortypen du har.

Lykke til

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Aktuelle partnr ifølge Volvo på Holmen

1140598 Y-kopling Pris NOK 1445

846648 Skjøteledn 3m NOK 618

846649 Skjøteledn 5m NOK 1026

846650 Skjøteledn 7 m NOK 1248

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Finner kabelen du har i delekatalogene til bensinmotorer, både til 4,6 og 8 syl.

eks AQ 131, 145, 151, 175, 200. 225 etc...

Er riktig som du sier, det er en 6100 mm forlengningskabel mellom motor og instrumentpanel.

Regner med at din kabel har firkantede kontakter med flatstift, men dersom du har diesel så har kabelen runde kontakter

 

Mvh

Larsb

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...