Allan E Startet 3.April.2003 Del på Facebook Startet 3.April.2003 Er noen kjent med hvor jeg får kjøpt gassgrill til å feste på rekka, til båt. Grillen må være av et rustfritt materiale, har ikke sett noe slikt i kataloger, men jeg har sett det på enkelte båter. Så hvis noen har gode tips så kom gjerne med dem. Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 3.April.2003 Del på Facebook Svart 3.April.2003 De har den i AS Maritim katalogen! Sitér dette innlegget Link to post
Kare_L Svart 4.April.2003 Del på Facebook Svart 4.April.2003 Kan ikke hjelpe deg med forhandler, men den mest vanlige grillen - såvidt jeg vet, er laget av Magma. Her er en kort beskrivelse: http://www.westmarine.com/webapp/wcs/store...productId=49613 Grillen er som de fleste gassgriller litt fölsom for vind. Lokket kan festes på siden av grillen som en vindskjerm og hjelper litt, men da har grillen en tendens til å bli ujevnt varm. Hvis det er vindstille fungerer det meeeeget bedre. Har denne grillen selv og er godt fornöyd, men du trenger fortsatt en god kokk! Kåre Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.