Jensi Haraldo Startet 11.September.2013 Link til dette innlegget Startet 11.September.2013 (redigert) Jeg har tenkt å pakke inn båten min med krympeplast for vinteren, men har aldri gjort det før! Lurer derfor på om noen vet om noen steder i Arendals området som gjør dette! eller om noen har bekjente,eller selv kan hjelpe meg med å få dette på båten! Ser man får kjøpt krympeplast på Maritim, men gidder ikke betale 6000 for varmepistol... Så fint hvis noen kan hjelpe meg med dette! (er en 14" RIB) Takker for svar!! Redigert 11.September.2013 av Jensi Haraldo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 11.September.2013 Link til dette innlegget Svart 11.September.2013 Låner ikke Maritim ut? Sitér dette innlegget Link to post
Jensi Haraldo Svart 11.September.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.September.2013 Gjør de det? uansett så har jeg ikke mye peiling på hvordan jeg skal gjøre det.... Sitér dette innlegget Link to post
wabby Svart 11.September.2013 Link til dette innlegget Svart 11.September.2013 Skru av bøylen og vindskjermen om du har og sleng den opp ned på to bjelker :) Sitér dette innlegget Link to post
littmild Svart 11.September.2013 Link til dette innlegget Svart 11.September.2013 Skru av bøylen og vindskjermen om du har og sleng den opp ned på to bjelker :) Det er vel neppe det beste for en RIB å hvile på gummien hele vinteren. Dersom det er en 4-takter så må motoren også av. Hvorfor vil du ha krympeplast? Dette er noe folk som driver med båtopplag profesjonellt bruker for å gjøre det enkelt, dersom du skal gjøre det selv på bare én liten båt, er det da både enklere og bedre å bygge et lite presenningstativ over den. Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
Jensi Haraldo Svart 11.September.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.September.2013 har hatt presenning i alle år, og er dritt lei av at presseningene enten er for store, eller for små, at de alltid revner eller blåser av, jævla dritt å få på, og hver vår kommer jeg til en båt full av vann og ødelagt stereo. Sitér dette innlegget Link to post
Møkkalasset Svart 11.September.2013 Link til dette innlegget Svart 11.September.2013 Fjordsenteret i Sagesund har dette. Ser veldig sterk og solid ut den de bruker. Har du båten på henger så hjelper de deg sikkert. Sitér dette innlegget Link to post
Jensi Haraldo Svart 11.September.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.September.2013 Takk for tips! ja har båten på henger, så ringer de imrg og hører :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.