Mons Olav Svart 20.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2013 Hansvik sin 630 CS. Dette er også en flott båt og sammenlignet med P66 pilothouse så er den vel noe mer utstyrt også. Se link: Kan desverre ikkje sjå ka som er flott med denne båten om det er utseende det er snakk om.Sjøens Renault Kangoo varebil spør du meg.....men praktisk for all del.Dette var no bare mi meining. Sitér dette innlegget Båt med fjernkontroll Link to post
maskinisten71 Svart 20.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2013 Kan bare bekrefte at det ikke er integrert brødfjøl i Askeladden P66... Sitér dette innlegget Link to post
Sjømann44 Svart 21.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2013 Tja, nå er det vel få av disse styrehusbåtene som er så pene å se til. Det var nå mere det praktiske jeg tenkte på. Slik som; skroget (brukbar V-bunn), innredningen, wallas kok (ikke gass), takluker man kan stikke hodet ut (fordel hvis man skal se ekstra godt-slik som i mørke f.eks.)bra utvendig med ok dekk og dollbord. De testene jeg har lest for denne båten har den vel også fått god kritikk. Men det er kun to sitteplasser i fartsretningen så dette er ingen familiebåt desverre. Sitér dette innlegget Link to post
Executive Svart 21.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2013 (redigert) Alternativ: http://www.klikk.no/motor/baat/article777740.ece Gunstig priser og etter mitt skjønn god byggekvalitet. Vakumstøpte skrog med gelcoat også på innsiden gir enkelt utseende og vedlikehold. Jadda dørkplatene inne skrangler. Men en tynn gummistrimmel under fikset den biffen. Det var standard på Dracoen. Så alt går ikke fremover her i verden Min er ikke marlinversjonen, men har samme skroget. Det har ikke blitt så mange timer enda, men så langt virker det lovende. Spesielt deilig å komme fra en båt der en må sitte å styre til en der det faktisk er mest naturlig å stå oppreist. Mye mer behagelig når det er litt sjø. Med Yamaha på hekken går det stille, rimelig og med lite vedlikehold. Redigert 21.Desember.2013 av Executive (see edit history) Sitér dette innlegget Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755 If you don´t know any bad words, just buy a boat Besøk også www.flatsea.no DRACO entusiastenes Mekka Link to post
Mons Olav Svart 21.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2013 Ja denne såg bedre ut heilt klart.Yamaha på hekken blir aldrig feil.Kos deg med den. Sitér dette innlegget Båt med fjernkontroll Link to post
Sjømann44 Svart 22.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2013 Ja flott båt dette, men ikke akkurat trailbar med sin bredde på 2,81m. Så dette er vel en vesentlig større båt enn Askeladden P66 og Hansvik 630. Sitér dette innlegget Link to post
Glenn Larsen Svart 28.August.2014 Link til dette innlegget Svart 28.August.2014 Da har jeg bygd om toalett i båt til elektrisk nedskylling med kvern. Ser ut til at det fungerer kjempebra. Det var stadig vekk problem med at det var vanskelig å skylle ned. Avløpsslangen er på 1 1/2" og strupet ned til 24 mm ved septiktank. Det var nok her største problem var. Kjøpte ombyggingssett på Maritim. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.