Jump to content

Askeladden P66, erfaringer? Alternativer?

sea

Recommended Posts

Tja, nå er det vel få av disse styrehusbåtene som er så pene å se til. Det var nå mere det praktiske jeg tenkte på. Slik som; skroget (brukbar V-bunn), innredningen, wallas kok (ikke gass), takluker man kan stikke hodet ut (fordel hvis man skal se ekstra godt-slik som i mørke f.eks.)bra utvendig med ok dekk og dollbord. De testene jeg har lest for denne båten har den vel også fått god kritikk. Men det er kun to sitteplasser i fartsretningen så dette er ingen familiebåt desverre.

Alternativ:

http://www.klikk.no/motor/baat/article777740.ece

Gunstig priser og etter mitt skjønn god byggekvalitet. Vakumstøpte skrog med gelcoat også på innsiden gir enkelt utseende og vedlikehold. Jadda dørkplatene inne skrangler. Men en tynn gummistrimmel under fikset den biffen. Det var standard på Dracoen. Så alt går ikke fremover her i verden :giggle: Min er ikke marlinversjonen, men har samme skroget. Det har ikke blitt så mange timer enda, men så langt virker det lovende. Spesielt deilig å komme fra en båt der en må sitte å styre til en der det faktisk er mest naturlig å stå oppreist. Mye mer behagelig når det er litt sjø. Med Yamaha på hekken går det stille, rimelig og med lite vedlikehold. :clap:

Redigert av Executive (see edit history)

Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755   :pray:

If you don´t know any bad words, just buy a boat  :lol:    Besøk også   www.flatsea.no   DRACO entusiastenes Mekka

• 8 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...