Frøken Fryd Startet 12.September.2013 Del på Facebook Startet 12.September.2013 Dagbladet skriver i dag om Sør Koreas båthotell. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 12.September.2013 Del på Facebook Svart 12.September.2013 Smakløst. Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 12.September.2013 Del på Facebook Svart 12.September.2013 På ingen måte det styggeste hotellet jeg har sett! Sitér dette innlegget Link to post
BingoBonzo Svart 12.September.2013 Del på Facebook Svart 12.September.2013 Hemingsløst kult! Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
Popeye70 Svart 13.September.2013 Del på Facebook Svart 13.September.2013 Dagblad-artikkelen er skrevet av en som ikke er spesielt båtinteressert: "- På brua, der kapteinen skulle styrt sin skute, finner du verken kaptein eller ror, derimot en roterende Sky Lounge for en drink, eller kanskje en beroligende urtete, med havet langt der nede." Det er nok ikke brua som roterer, men heller tårnet der pipa normalt ville være. Ikke noe av kildematerialet som Dagbladet refererer til nevner noe om roterende restaurant på broa, men heller noe ala "a rotating bar on the top floor". Men det er jo ikke uvanlig at journalister dropper å lese og forstå sitt eget kildemateriale... Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
-morten- Svart 13.September.2013 Del på Facebook Svart 13.September.2013 smakløst kansje, men syntes det var lit morsomt jeg!! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Popeye70 Svart 13.September.2013 Del på Facebook Svart 13.September.2013 Jeg synes også at det er et morsomt prosjekt, og det er vel ikke noe verre enn et gjennomsnittlig Vegas-hotell, som etterligner Venezia, Paris, New York, pyramidene osv. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Mariell Svart 13.September.2013 Del på Facebook Svart 13.September.2013 Syns det var tøft jeg. sky lounge rundt skorstein er/var helt vanlig. Har vært RCCL's varemerke siden "Song of Norway" på 70 tallet. Flyter Hotellet når syndefloden kommer. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Nikk Svart 13.September.2013 Del på Facebook Svart 13.September.2013 Her er originalen; Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 13.September.2013 Del på Facebook Svart 13.September.2013 Nå er det jo ikke eneste stedet i verden der det er bygd hotell eller lignende som ser ut som et cruiseskip, det samme finner man i Nord-Ostesee kanal Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.