Jump to content

Noen med god kompetanse som kan ta en befaring i Trondheim?

Andresh

Recommended Posts

Som sagt så lurer jeg på om noen i Trondheims området kunne tenke seg å avse noen timer en lørdag for å kikke på en båt jeg vurderer? Blir selvfølgelig enige om "lønn" for arbeidet ;-)

Jeg har vært å sett på båten men trenger noen med mer kompetanse enn meg for å gå skikkelig gjennom båten og ikke minst motor....

Finnes det forresten firma i området som kunne tatt en skikkelig tilstandsrapport som jeg får skriftlig.....hadde jo vært det beste kanskje?

Ta gjerne kontakt på IM hvis interesse og detaljert info om båt osv....

Vet ikke helt om jeg ville brukt de knbf mennene til å sjekke en båt som sikkert er verdt litt.. Du skal sikkert bytte opp i størrelse/pris?

Jeg har brukt en Av de besiktigelsmennene i Trondheim da forsikringen krever rapport fra de..

Har var ryddig og grei men virket ikke som en jeg ville brukt til å sjekke motoren og sånne ting..

Men å sjekke at skroggjennomføring har dobble slangeklemmer og at du har brannslukningsapparat er de flinke på..

Jeg kunne sett på den, men jeg tror ikke jeg kan noe mere enn du gjør selv:)

Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! :yesnod:

Har mailet litt med en kar fra KNBF i kveld. Her er et lite utdrag :

"Jeg kan hjelpe med en sikkerhetsmessig tilstandsrapport som vi besiktigelsesmenn i KNBF pleier å ta med standard sjekkliste som er ganske omfattende.Jeg kan ikke ta en teknisk besiktigelse som tilstand på motor,styresystem navigasjonsutstyr etc. men bare ifm. det sikkerhetsmessige med fester,jording,batteri,drivstoff,bunnventiler o.l"

Tok 500,- båtpenger for jobben så hvor omfattende denne sjekken er stiller jeg meg litt skeptisk til. Men tror jeg får han her karen til å sjekke det HAN kan i første omgang hvis ingen andre alternativ dukker opp her inne ;-)

Ja de har med seg en svart koffert med en liste de fyller ut.. Hehe.. Sikkert ingen dum investering selv om den ikke er voldsomt omfattende.. Hvilken båttype er det?

Hanmo er et båtverksted midt i Trondheim.. Kan jo ringe de også å høre med de..

Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! :yesnod:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...