Jump to content

Ny båt på gang, riktig pris på princess 360, evt sealine F37

nor star 290..

Recommended Posts

Hei

Etter å ha solgt min båt i sommer skal jeg se på en princess 360 fly til helga. Noen som har noe peil på hva disse har blitt avertert evt solgt for tidligere?

Fint hvis noen har lik båt og vil komme med noen meninger rundt denne båten.

Har sett litt på sealine F37 også men kun på bilder, så fint med noen kommentarer på denne også

Eier ville prøve å bytte inn visst ikke salg.

Sjekket med princess jeg og de ville gi en mill i bytte maks på slik båt, utsalg ville ligge på 1050000-1100000kr. Så visst noen tror de skal få 270 000kr over markedspris må de bare prøve.

Ble solgt 2 slike båter i fjord på nette, en til 990 000kr og den andre var nedsatt 1100000kr, hva de ble solgt for vet jeg ikke , men solgt ble de.

Var faktisk 98 mod den ene

Kjenner godt til den som er til salgs i Horten. Meeget godt vedlikeholdt, og har vært lagret inne om vinteren. Men den vet jeg at ikke vil bli solgt så billig som 1mill.

Sjekket med princess jeg og de ville gi en mill i bytte maks på slik båt, utsalg ville ligge på 1050000-1100000kr. Så visst noen tror de skal få 270 000kr over markedspris må de bare prøve.

Ble solgt 2 slike båter i fjord på nette, en til 990 000kr og den andre var nedsatt 1100000kr, hva de ble solgt for vet jeg ikke , men solgt ble de.

Tror nok eier må ned på 1 mill om den skal selges privat. Salg gjennom forhandler gir tross alt noe merverdi i forhold til eventuelle reklamasjoner.

Selv synes jeg 1 mill er i overkant selv om den er pent holdt. Den begynner å dra på årene.....

Redigert av VannTro (see edit history)

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Fikk du sett på noen av disse båtene?

Er i samme situasjon som deg når jeg nå fikk solgt båten før helgen. Men syns de fleste forlanger i overkant mye for disse båtene, selv om jeg frister med bud ihht. slik markedet er nå og vifter med båtlapper og rask handel ved rett pris ;-)

Her i huset står det mellom Phantom 37 og Princess 360 men klarer ikke bestemme meg!

Ønsker helst phantom, de virker mest populære samt liker jeg de best også.

Finere design

Bedre fart

Har faktisk begynt å se på phantom 38

Var og så på de på østlandet, fine båter, men når prisen er 1,35mill og selger heller vil beholde båten i stede for å gå ned i pris, ja da må de det mener nå jeg.

Kanskje vi 2 ender opp i budkrig hvis noe bra dukker opp ;-)

Har en 96' Phantom 37 på hånd til 1.2 med alt det rette utstyret samt stor plattform. Prisen er høy men båten er bra!

Har selv kikket en del på Ph38. Kjempe båter med takhøyde som passer mine 1.87 og moderne design. Men så var det dette budsjettet vi har satt da...... ;-)

Blir jo i "teorien" +- 300.000 opp til Ph38 kontra Ph37/P360.

Visst du har 96phantom til 1,2 mill bør du prøve å forhandle ? etter å fulgt markedet i flere år virker fairline mer lettomsettlig enn princess.

Hvertfall på flybåter i 1 mill-1,5 mill klassen.

Ville derfor betalt mer for en fairline en p360, alle p360 som har vært til salgs de siste årene har vært tungsolgt virker det som, fairline phantom blir raskere solgt ser jeg.

Stavanger marinesenter hadde en ph37 inne for salg i begynnelsen av august til 1,1mill , ringte på denne etter 2-3 dager men var solgt akkurat før jeg ringte. Han bekreftet at dette var lettomsettlige båter. Så derfor ønsker jeg helst en ph37?

Har selv en Sealine F37 og superfornøyd om det er av interesse. :-)

Har selv en Sealine F37 og superfornøyd om det er av interesse. :-)

Hvis du skulle sammenligne sealinen med

fairlinen eller princess hva vill du si du

liker best med sealine?

Har vært ombord i F36 og synes den var veldig lav i salongen og trang nede ved byssa og framover.

Er F37 lik?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...