trond65 Posted March 21, 2005 Share Posted March 21, 2005 Hallo der ute. Jeg holder på å montere Varmtvannsbereder i min Risør 27, også lurer jeg på om noen der ute har noe erfaring med hvor jeg tar ut kjølevann og retur på en Perkins 4.108 (49HK). Har fått tegning på 4.236 men for den ikke til å stemme med min motor. På forhånd takk Trond Quote Link to post
BEG Posted March 21, 2005 Share Posted March 21, 2005 Om ingen kan hjelpe deg her, skal du ringe Universal Diesel (67 91 28 00). Høy kompetanse og en servicegrad få andre kan skilte med. (spør etter Eriksen, han er spesialisten) Mvh. BEG Quote Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil. Link to post
trond65 Posted March 22, 2005 Author Share Posted March 22, 2005 Takk for svaret det hjalp. Ringte å snakket med dem og fikk oversent en tegn. Kjempekoselige folk og veldig bra service. Er det noen som trenger tegn. så send meg en mail Trond Quote Link to post
myrisa Posted June 18, 2010 Share Posted June 18, 2010 Hei, jeg trenger en tegning for dette. Kan du hjepe meg? Quote Link to post
Recommended Posts