jacobno Startet 18.September.2013 Del på Facebook Startet 18.September.2013 (redigert) Hei. Jeg lurte på om det var noen snille seilere i Blommenholm båtfrorening i Bærum med mastekran-lappen som kunne hjelpe meg å maste av en 27 fots Maxi fenix denne eller neste uke. Har mastet av selv på Karenslyst de siste 5 årene, men på Blommenholm må jeg ta mastekran-lappen først. Kursene holdes dessverre ikke så ofte. Redigert 18.September.2013 av jacobno (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bare lek(k)er Svart 18.September.2013 Del på Facebook Svart 18.September.2013 Hei. har dessverre ikke lappen, men har du sjekket m / gyssestad? de har en liten mastekran. men stor nok for båten din. Der trenger du ikke kurs. De siste par årene har den heller ikke vært låst :) Trygve Sitér dette innlegget Link to post
SuperGnisten Svart 18.September.2013 Del på Facebook Svart 18.September.2013 På Gyssestad var det bare å avtale tid.. tror det skal bare være å låne den.. Sitér dette innlegget sol + øl + seiling -regn = en god sommer.. Link to post
jacobno Svart 19.September.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.September.2013 Takk for innspill. Da får jeg prøve Gyssestad neste uke. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.