Bmwx1xdrive25d Startet 19.September.2013 Link til dette innlegget Startet 19.September.2013 Ønsker en annen farge på min F23. Dette er da snakk om utvendig skrog. Hvilke type lakk har di av dere som har skiftet farge eller lakkert opp igjen båtene deres brukt? Sitér dette innlegget Hvis jeg føler for å trene, legger jeg meg bare ned, og venter til det går over... Link to post
Håp Svart 19.September.2013 Link til dette innlegget Svart 19.September.2013 Jeg har brukt Shipolin. Hver eneste gang. Sitér dette innlegget Link to post
Bmwx1xdrive25d Svart 19.September.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.September.2013 Ok, er dette 2k lakk? Er dette tilsvarende billakk? Kan den legges på med sprøyte for 100 finish? Sitér dette innlegget Hvis jeg føler for å trene, legger jeg meg bare ned, og venter til det går over... Link to post
SoBo Svart 19.September.2013 Link til dette innlegget Svart 19.September.2013 Jeg har brukt denne 2 komp. lakken fra biltema på en jolle og noen andre småprosjekter. Meget, blank og slitesterk lakk. (har brukt lakksprøyte) http://biltema.no/no/Bat/Kjemikalier/Maling-og-lakk/2-komponent-polyuretan-36532/ Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Bmwx1xdrive25d Svart 19.September.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.September.2013 Jeg har brukt denne 2 komp. lakken fra biltema på en jolle og noen andre småprosjekter. Meget, blank og slitesterk lakk. (har brukt lakksprøyte) http://biltema.no/no/Bat/Kjemikalier/Maling-og-lakk/2-komponent-polyuretan-36532/ Denne er sikkert ikke dum, men jeg vil kunne brekke den fargen jeg vil ha:) Ønsker en BMW farge som heter carbonsvart. Det er egentlig en blåfarge, men kalles av en eller annen grunn svart. Forrige bilen min kjøpte jeg i den fargen, og syntes den er rålekker, og tror båten hadde blitt kjempe fin i den fargen. Sitér dette innlegget Hvis jeg føler for å trene, legger jeg meg bare ned, og venter til det går over... Link to post
Fjord21DC Svart 19.September.2013 Link til dette innlegget Svart 19.September.2013 Les min tråd.. Prosjekt Norcem Fun21, noen tips der.. :) Søk opp Norcem bare.. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 19.September.2013 Link til dette innlegget Svart 19.September.2013 Folie Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 19.September.2013 Link til dette innlegget Svart 19.September.2013 Og dette er selvfølgelig også til den helt strøkne Hydrolift'en du akkurat har kjøpt ? Forøvrig enig med Bitteliten, folie er enkelt å få noen til å legge på, og kan enkelt fjernes igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.