Roger jo Svart 22.September.2013 Link til dette innlegget Svart 22.September.2013 Nå fant jeg den hos komplett også, samme pris Men er 32" den samme TV`n hos komplett og .multicom. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Mariell Svart 22.September.2013 Link til dette innlegget Svart 22.September.2013 (redigert) Ikke den 32"Finluxen fra Komplett Roger-jo , men denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=782341 tror det er samme samme som hos Multicom Redigert 22.September.2013 av Mariell (see edit history) Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Guest Avmønstret# Svart 22.September.2013 Link til dette innlegget Svart 22.September.2013 Tror kanskje det var jeg som skrev det om Grundig boksen vs 24 tommers Finlux. Det gjelder fortsatt det og Grundiboksen var/er fortsatt god så når 24" Finluxen er bedre på mottak så er den jaggu bra. Tommelen opp fra meg :-) Får en ikke inn signaler med Finlux 24" så ligger feilen i kabel eller antenne, eller rett og slett dårlig dekning. Er utenfor dekningsområde på hytta og bruker den største antenna fra Jula uten forsterker og alt raser inn uten problemer. Sleit en del med Grundiboksen og måtte "treffe blink" ifht signal i mye større grad, selv med forsterker på. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 22.September.2013 Link til dette innlegget Svart 22.September.2013 Tror kanskje det var jeg som skrev det om Grundig boksen vs 24 tommers Finlux. Det gjelder fortsatt det og Grundiboksen var/er fortsatt god så når 24" Finluxen er bedre på mottak så er den jaggu bra. Tommelen opp fra meg :-) Det stemmer det. Da bør jeg velge 24", men hvilke takfeste er billig og bra ( så en kan legg det oppunder taket.) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Terje_F Svart 27.September.2013 Link til dette innlegget Svart 27.September.2013 Sitter og knotter med 22 tommer Finlux fra Multicom. Mener bestemt det stod 17 eller 19w forbruk i spec på nettbutikk. I manualen står det 47w som maks! Står ingenting om snitt. Vil det si at den drar 47w når jeg kjører dvd? Noen elektroeksperter? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.