Jump to content

Tv i båt - med integrert dvd og mottager til riks tv


Adland

Recommended Posts

Guest Avmønstret#

Tror kanskje det var jeg som skrev det om Grundig boksen vs 24 tommers Finlux. Det gjelder fortsatt det og Grundiboksen var/er fortsatt god så når 24" Finluxen er bedre på mottak så er den jaggu bra.

 

Tommelen opp fra meg :-)

 

Får en ikke inn signaler med Finlux 24" så ligger feilen i kabel eller antenne, eller rett og slett dårlig dekning. Er utenfor dekningsområde på hytta og bruker den største antenna fra Jula uten forsterker og alt raser inn uten problemer. Sleit en del med Grundiboksen og måtte "treffe blink" ifht signal i mye større grad, selv med forsterker på.

Link to post
Share on other sites

Tror kanskje det var jeg som skrev det om Grundig boksen vs 24 tommers Finlux. Det gjelder fortsatt det og Grundiboksen var/er fortsatt god så når 24" Finluxen er bedre på mottak så er den jaggu bra.

 

Tommelen opp fra meg :-)

Det stemmer det.

Da bør jeg velge 24", men hvilke takfeste er billig og bra ( så en kan legg det oppunder taket.)

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...