ADNOH Startet 22.September.2013 Del på Facebook Startet 22.September.2013 Da jeg skulle kjøre en tur i går var strømmen til lanterner, vindusvisker og ekkolodd borte. Motor og instrumenter fungerte helt ok. Etter en del feilsøking fant jeg feilen i rekkeklemmen bak Dashboard var strømskinnen som fordeler + spenning knekt. Jeg erstattet strømskinnen med ledninger og alt fungerer ok. Strømskinnen var svært tynn, og har nok ikke tålt vibrasjoner over lengre tid (min båt har kjørt ca 600timer). Dette kan være et tips til andre Skibsplasteiere å skifte ut strømskinnen før de plutselig blir strømløse......og enda verre få brann i ledningsnett som følge av lysbue som vil oppstå i forbindelse med en knekt strømskinne. Sitér dette innlegget 2015 Mazda 2016 US Ford Link to post
Å i sava Svart 22.September.2013 Del på Facebook Svart 22.September.2013 Takk for tipset. Mp sjekke om det er samme rekkeklemme på min 655. Sitér dette innlegget Link to post
ADNOH Svart 22.September.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.September.2013 Rekkeklemmen sitter under en hvit kanal som du ser nå du tar bort platen som turteller sitter festet til. Sitér dette innlegget 2015 Mazda 2016 US Ford Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.