Morten:) Startet 24.September.2013 Del på Facebook Startet 24.September.2013 Skal igang med litt arbeide på KAD32 og trenger manual. Noen som vet om dette ligger til nedlasting noe sted. Mener og ha sett det i dokumentarkivet men finner det ikke igjen. Morten Sitér dette innlegget Link to post
mb_belinda Svart 25.September.2013 Del på Facebook Svart 25.September.2013 Jeg tror Volvo har begyndt å selge dem. Derfor de er fjernet fra dokumentarkivet. Jeg fikk lastet dem ned via en eller annen PDF viewer på nett (husker ikke plassen), men jeg kan jo dele dem med deg via Dropbox eller noe. Send meg en IM Fredrik Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 25.September.2013 Del på Facebook Svart 25.September.2013 sendt IM Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Morten:) Svart 25.September.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.September.2013 Takk Morten Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd S Svart 14.Mai.2020 Del på Facebook Svart 14.Mai.2020 Hei, er KAD32 mer eller mindre samme motor som en D3 160 A-A? Jakter på verkstedmanual selv. Sitér dette innlegget Link to post
GunR Svart 14.Mai.2020 Del på Facebook Svart 14.Mai.2020 Nei, D3 er 5 sylindret. Og commonrail. Tviler på at den har noe til felles med de eldre Kad motorene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.