Framtia Startet 26.September.2013 Del på Facebook Startet 26.September.2013 http://www.benns.se/forvaring-av-rodkick-p-23320-c-533.aspx Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Eureka Svart 26.September.2013 Del på Facebook Svart 26.September.2013 Nope. Laget av glassfiber :) slipper å tenke på det gitt. -riktignok en bæron bomstrut. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 26.September.2013 Del på Facebook Svart 26.September.2013 tar av den...... men den har alltid legat ombord på vintern....bør forvares frostfritt stod det !!0 så den var ny Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
baatsman Svart 26.September.2013 Del på Facebook Svart 26.September.2013 Den er på Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
volfro Svart 26.September.2013 Del på Facebook Svart 26.September.2013 Får jo ikke seilt noe da....... noen få værfordeler har vi jo på møre, men sommern var begredelig. Har aldri tatt av struten på noen av båtene mine.. Sitér dette innlegget Link to post
Bidevind Svart 27.September.2013 Del på Facebook Svart 27.September.2013 Tar den ikke av, men avlaster den med støtte under bommen. Sitér dette innlegget Link to post
Athene Svart 27.September.2013 Del på Facebook Svart 27.September.2013 Min Selden rodkick har stått på siden 1986. Båten har stått på land og i ligget i boblehavn om vinteren og det har da vært både 15 og 20 blå.... Om ikke nyere versjoner av rodkick er mye mer følsomme for kulde virker det ikke som det er så veldig kritisk.... Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 27.September.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.September.2013 Min selden rodkick er fra 2004, og da jeg kjøpte båten brukt i 2010 var gassdemperen defekt. Om dette kan skyldes at den har frosset eller ikke aner ikke jeg. Den nye demperen har klart seg fint nå to vintre. Får se om jeg er motivert til å ta den av, det er jo ikke all verdens jobb. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
lano2 Svart 27.September.2013 Del på Facebook Svart 27.September.2013 Er det den dingsen som holder oppe presenningstativet ? Sitér dette innlegget Link to post
kdtran Svart 27.September.2013 Del på Facebook Svart 27.September.2013 Njaaa, tror det er den dingsen som holder den horisontale metallstangen til reservekraftanlegget på plass. Har en sånn på min båt tror jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 27.September.2013 Del på Facebook Svart 27.September.2013 Bruker båten hele året, så den må jo stå på ! Men det hender jo det er frost her også av og til. I fjor var det faktisk sammenhengende minusgrader i ukesvis. Har ikke merket skader. Har hatt båten i 4 sesonger. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.