KARILLA Startet 26.September.2013 Link til dette innlegget Startet 26.September.2013 (redigert) Dra til sjøs messe i Bergen den 27-29 september. http://www.arenum.no/visartikkel.asp?art=374 Noen som vet hvem som stiller ut, kommer Vaagen? Tror jeg må innom en liten tur å kikke :-) Redigert 26.September.2013 av HAIK (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
Gudrun Svart 26.September.2013 Link til dette innlegget Svart 26.September.2013 Ser Viknes lanserer en ny båt for de mer røffe forhold og hobby/yrkesfiskeri som sikkert kommer til å være med, eller? http://www.viknes.no/Nyhetsarkiv/Nyhet:_Viknes_980_-_Flerbruksb%C3%A5ten/news-93.html Sitér dette innlegget Link to post
KARILLA Svart 26.September.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.September.2013 (redigert) Nb marine skal også være der med følgende modeller: NB 820 Sport NB 870 NB 27 Pro NB 29 Pro - NYHET !!! NB 32 Vaagen kommer også med sin nye båt De sier følgende: Messetilbud! Publisert torsdag 26. september 2013 12:08 VAAGEN Boats fyller i år 30 år. Vi feirer det med å lansere vår nye VAAGEN 42 Flybridge, med full utstyrspakke til spesialpris på båtmessen "Dra Til Sjøs" i Bergen den 27-29 september på Marineholmen! For mer informasjon - se annonse, eller møt oss på messen for omvisning og prøvetur. Velkommen ombord! Redigert 26.September.2013 av HAIK (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
Rångepådl Svart 26.September.2013 Link til dette innlegget Svart 26.September.2013 (redigert) Jubileums båten til Vaagen som skal vises på messa ligger til salgs på Finn. Kr. 3.250.000.- Redigert 26.September.2013 av Rångepådl (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
grawis Svart 26.September.2013 Link til dette innlegget Svart 26.September.2013 Blir det dårlig med kaiplass i Vågen på lørdag nå, eller? Sitér dette innlegget Link to post
KARILLA Svart 26.September.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.September.2013 Arrangeres på Marineholmen. Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
KARILLA Svart 27.September.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.September.2013 Ble hindret av feber og forkjølelse fra å gå å kikke i dag. Har noen andre noen erfaringer de vil dele. Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
Helge78 Svart 27.September.2013 Link til dette innlegget Svart 27.September.2013 Har vært innom der i solskinnet i dag, var ei fin messe. Har spesielt vært og siklet litt etter Skilsø 33 som Viknes hadde med seg. Har lyst på ein sånn.. Ellers var det mye fint blant annet nye Skorgenes båten. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 28.September.2013 Link til dette innlegget Svart 28.September.2013 Helt ok messe uten den helt store begeistringen. Mange små styrehusbåter og Askeladden skiller seg ut med svært dyre utgaver, spør du meg. En 22-23 fots båt til over 800 000? Nei, takk. Ellers nokså tradisjonelt. Gratis å komme inn. :-) Brusen koster kr 30 pr flaske. :-( Så litt på den nye Skorgenes 42 Bahamas, eller noe i den dur. Bare jeg som reagerer på hekken? Oppleves litt for lukket på en så stor båt. Ellers lite nytt fra Saga, men kjekt å gå ombord i både 415, 365 og 325 og nyte den flotte kvaliteten. Det må vel bli en Saga etterhvert! :-) Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
KARILLA Svart 28.September.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.September.2013 Flott messe. Hyggelige selgere og ikke minst Vaagen sin selger sjarmerte kona skikkelig :-) Så får vi se hva framtiden bringer, er kjempe fornøyd med NB 32 kona kjøpte i 2012 også. Den gang ble det kjøp grunnet god irish kaffe:-)) Ikke altid så mye som skal til:-)) Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
torbi Svart 29.September.2013 Link til dette innlegget Svart 29.September.2013 Var på messe på fredag med kameratgjengen, fine båter, likte godt saga 325, så hadde vi spist middag på byen og overnattet i min båt, hadde litt nattspill ombord. :-). Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.