Jump to content

Dra til sjøs båt messe Bergen

KARILLA

Recommended Posts

Nb marine skal også være der med følgende modeller:

NB 820 Sport

NB 870

NB 27 Pro

NB 29 Pro - NYHET !!!

NB 32

Vaagen kommer også med sin nye båt

De sier følgende:

Messetilbud!

Publisert torsdag 26. september 2013 12:08

VAAGEN Boats fyller i år 30 år. Vi feirer det med å lansere vår nye VAAGEN 42 Flybridge, med full utstyrspakke til spesialpris på båtmessen "Dra Til Sjøs" i Bergen den 27-29 september på Marineholmen! For mer informasjon - se annonse, eller møt oss på messen for omvisning og prøvetur. Velkommen ombord!

Redigert av HAIK (see edit history)

Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig!

Helt ok messe uten den helt store begeistringen. Mange små styrehusbåter og Askeladden skiller seg ut med svært dyre utgaver, spør du meg. En 22-23 fots båt til over 800 000? Nei, takk. Ellers nokså tradisjonelt. Gratis å komme inn. :-) Brusen koster kr 30 pr flaske. :-(

Så litt på den nye Skorgenes 42 Bahamas, eller noe i den dur. Bare jeg som reagerer på hekken? Oppleves litt for lukket på en så stor båt. Ellers lite nytt fra Saga, men kjekt å gå ombord i både 415, 365 og 325 og nyte den flotte kvaliteten. Det må vel bli en Saga etterhvert! :-)

mvh Bergen Dørk

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...