ok67 Startet 22.Mars.2005 Del på Facebook Startet 22.Mars.2005 Har en gammal påhenger (Suzuki 30hk) som jeg har fått liv i, og som etter litt mekking nå starter som et skudd. Den trenger imidlertid en oppfrisking av lakken utvendig på stammen og undervanshuset. Ser at Biltema selger spraylakk for påhenger, men vurderer å bruke Arcanol. Noen anbefalinger ? Sitér dette innlegget Link to post
yevensen Svart 22.Mars.2005 Del på Facebook Svart 22.Mars.2005 Jeg lakkerte min med spraylakk fra Biltema. Fungerte greit det. Men det viktigste er å bruke grunning for aluminium(zink primer). Sitér dette innlegget Link to post
MVH Svart 22.Mars.2005 Del på Facebook Svart 22.Mars.2005 Biltema lakken er ok for fargen, men jeg sprøyter over med god klarlakk med herder. Dette gir bedre beskyttelse mot korrisjon. Har gjort dette også på DP290 drevet mitt og det ble veldig bra. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.