Jorg-1 Startet 3.April.2003 Del på Facebook Startet 3.April.2003 Spar penger!!!! Vannpumpe eller sikulasjonspumpe som det så fint heter til f.eks Volvo Penta 140 A som egentlig er en bilmotor fra Volvo 240 med B21A motor,koster for meg en formue....Dvs jeg har to stk av overnevnte motorer og jeg er nå i ferd med å overhale de helt fra bunn. Pumpa koster ca.2.200,- pr.stk og siden jeg må ha to så blir det 4.400,-. Tok en sjanse og kjøpte en pumpe til bil for å se at det var en liten forskjell på vannstussen inn på varmeveksleren når jeg tok begge pumpene i nærmere øyesyn.Men.....har man tilgang til hydraulisk presse så kan undre gjøres ved å flytte over all innmat,lager,pakning og hjul over til den gamle pumpen (ca,20 min)........og vipps....har man spart/tjent 1000 vis av kroner for:Bilpumpen koster i underkant av 300 kroner hos bl.a Biltema, Torshov bilrekvisita evnt andre lavprisbutikker. Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
Fredrico Svart 1.Mai.2003 Del på Facebook Svart 1.Mai.2003 Dette må være Jørgen V fra nbs. Stemmer det? Hilsen fredrik Sitér dette innlegget Link to post
Jorg-1 Svart 1.Mai.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mai.2003 Stemmer det ja.He-he.Hyggelig å hilse på.Alt vel.Send meg en IM da? Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.