Luco Startet 29.September.2013 Del på Facebook Startet 29.September.2013 Kjøpte meg et prosjekt,eldre Mercury 5 hk. Der manglet de runde platene som er på innsiden av feste skruene og går mot motor brakett plata på båten. Noen som vet om disse selges løst , ev.med skruen? Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 29.September.2013 Del på Facebook Svart 29.September.2013 Mener bestem at det er mulig å skaffe både plater, skruer og håndtak (sveiv) i løs vekt. Gjorde i alle fall det da jeg jobbet med delebestilling på 80-tallet. I det minste så får du kjøpt komplett skrue med plate og med håndtak. Hør med en Mercury-forhandler. Er det ikke en i Haugesund? Apollo Båt? Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
larss Svart 29.September.2013 Del på Facebook Svart 29.September.2013 Hei Du finner det hvertfall på boats.net Kjøpte just derfra til min 05 mod Susuki, men de kostet litt... larss Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 29.September.2013 Del på Facebook Svart 29.September.2013 (redigert) 2 skiver til ca 70 kr for 2 + porto = rundt 330 kr? Eller tar jeg feil? I så fall kan jeg tenke meg at du vil spare penger på å handle lokalt Redigert 29.September.2013 av Wallas Service (see edit history) Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Luco Svart 29.September.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.September.2013 Takk for raskt svar.. Det høres ut som det går ann å få tak i, får ta turen til en lokal forhandler... Usikker på hva apollo har men vet at båtsenteret selger mercury. Tviler på om jeg får to for 70kr der..... Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 29.September.2013 Del på Facebook Svart 29.September.2013 Både Apollo og Båtsenteret er forhandlere av Mercury, med verksted. Hvem som har det beste delelageret vet jeg ingenting om, men vil bli forbauset om de IKKE har dette på lager. Samme delenr brukes på svært mange Mercury og Mariner modeller, og er en kurant vare. Vi (den butikken jeg jobbet i på 80-tallet) hadde dette på lager til enhver tid. Slipper nok ikke unna med 70 for paret nei, men du sparer mye på frakt. Tror ikke det skal være nødvendig med serienr på motoren din siden dette er en såpass vanlig vare, men ta det med for sikkerhets skyld. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Luco Svart 1.November.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.November.2013 He he... 180 kr for to på båtsenteret... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.