M/S Tilia Startet 30.September.2013 Del på Facebook Startet 30.September.2013 Hei hei båtfolk:-) eg sitter og vurderer en biam 800, dette fordi eg skulle få denne båten bra rimeligt. Vet ikkje så veldigt mykje om den enda men vet at den har en 4 sylindret volvo med turbo, og båten ser ut til og være godt vedlikeholdt:-) så da lurer eg på om det er noen som vil dele erfaringer og meninger angående denne båten:-) Sitér dette innlegget Link to post
bergie Svart 30.September.2013 Del på Facebook Svart 30.September.2013 Jeg kjøpte en Biam i fjor sommer. Den er fra 1987. Har en Yanmar motor på 66 Hk. Litt tilfeldig at det ble en Biam, men har ikke angret på. Er veldig god fornøyd med båten. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Tilia Svart 3.Oktober.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Oktober.2013 Har du fått noe erfaring med hvordan den er i litt sjøgang? Eg er klar over at slike båter beveger seg endel, men lurer på om denne er for eksempel krapp i sjøen eller om den er litt mykere i bevegelsene:-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.