Telchart Startet 1.Oktober.2013 Link til dette innlegget Startet 1.Oktober.2013 Hei vurdere å kjøpe colvic 38 trawler. Er det noe som har noen erfaringer eller kjennskap til båtene?. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 1.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2013 Det var fire Colvic trawlere på trawlertreffet for noen uker siden. Se på medlemssidenepå Trawler.no. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Bergen Svart 1.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2013 Produsere i alle fall mye bølger når de er overmotorisert. Kjenner en som hadde en slik for leeenge siden. Han mente plassen var dårlig utnyttet ombord. Sitér dette innlegget Link to post
All In Svart 1.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2013 Som Astor skriver, snakk med de som eier en slik. Jeg kjenner et par som har Colvic, og de er godt fornøyd. Nærsnes Båtbyggeri har en, dvs Anders. Ring han og hør. Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 1.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2013 Allegria her på forumet har en slik. Du kan jo prøve å sende en IM til ham Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Astor Svart 1.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2013 De finnes i forskjellig motorbestykning. Fra 2x120 hk til 2x250. Colviken til Anders gjør godt over 20 mil. Denne er ekstrem. Som tidligere vil jeg fremheve motorkraft til bruk for god stabilitet i grov sjø. Slik er det i alle fall med vår GB. Man behøver ikke bruke denne motorkraften i det daglige. Anders er en hyggelig kar å ringe til. Jeg treffer han i morgen og vil tipse han om tråden. Han er neppe her på BP. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Vindfang Svart 2.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2013 (redigert) Hei! Nå skrev jeg et langt innlegg som bare forsvant....tror jeg...send meg gjerne en IM om hva du lurer på som Komodo sier. Orker ikke å skrive det en gang til.... Da får du mobilnr. mitt så kan du ringe :-) Redigert 2.Oktober.2013 av Alegría (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 2.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2013 (redigert) Snakket med Anders på Nærsnes Plastservice i dag. Han tar gjerne en prat med deg hvis du ringer han. Anders er en av landets dyktigste på plastbåtreparasjoner og en erfaren båtmann. Redigert 2.Oktober.2013 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
cassie Svart 3.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2013 Jeg har en, og er godt fornøyd Sitér dette innlegget Link to post
Telchart Svart 4.Oktober.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2013 Hjertlig takk for tilbakmeldigene :) Sitér dette innlegget Link to post
Bisse Svart 21.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2016 Riktig nok en gammel tråd, men. Jeg kjøpte en Colvic Trawler på slutten av sessongen 2015. Skulle gjerne kommet i kontakt med andre Colvic Trawler eiere. Har laget en Facebook gruppe som heter: Colvic Trawler Yacht. Sitér dette innlegget Ole-Martin Nilsson, Halden. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.