Sjeldenutpå Startet 1.Oktober.2013 Del på Facebook Startet 1.Oktober.2013 Hei ! Eg har liggende ein RD218 kakeboks som eg kunne tenkt meg å testa om er i orden. Sidan eg ikkje veit om det er virk i radaren ønsker eg ikkje å kjøpe noko dyr skjerm. Eg kikker litt på brukt, men eg veit ikkje kva eg skal sjå etter... Eg forstår at det finnes a serie, e serie, E serie, c serie og C serie. Er det nokon som veit hvilke skjermer/ kombiskjermer som passer på rd218 ? Aller helst ville eg lånt ein skjerm eit par dager om nokon bur i området, og tør låne vekk. Men det hjelper godt på vei om eg veit kva skjermer eg skal spør/kikke etter Evt test gjer inne i oppvarmet garasje, så skjerm er i trygge hender om nokon kan hjelpe. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Worry II Svart 1.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2013 En Raymarine C80 passer jo fint. Kanskje noen som har en pent brukt ? Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 1.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2013 RD218 er analog, den går ikke til nyere MFD som bruker digital radar. Den passer til C og E Classic. Og skal vel kanskje også virke på gamle Pathfinder serie. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 1.Oktober.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Oktober.2013 Takker for hurtig svar C og E classic med store bokstaver då altså Eg har ein Pathfinder SL70 skjerm, den har anna kobling til signalkabelen, så der passer den ikkje. Men håper å få lånt til test, det er gode priser på skjermane. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Worry II Svart 1.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2013 Bak på C80: Sitér dette innlegget Link to post
Thomas mortensen Svart 21.Desember.2016 Del på Facebook Svart 21.Desember.2016 Løfter denne litt med et spørsmål. Kan rd218 kobles til garmin skjerm/plotter? Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 21.Desember.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Desember.2016 Nei Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.