Sjeldenutpå Startet 1.Oktober.2013 Link til dette innlegget Startet 1.Oktober.2013 Hei ! Eg har liggende ein RD218 kakeboks som eg kunne tenkt meg å testa om er i orden. Sidan eg ikkje veit om det er virk i radaren ønsker eg ikkje å kjøpe noko dyr skjerm. Eg kikker litt på brukt, men eg veit ikkje kva eg skal sjå etter... Eg forstår at det finnes a serie, e serie, E serie, c serie og C serie. Er det nokon som veit hvilke skjermer/ kombiskjermer som passer på rd218 ? Aller helst ville eg lånt ein skjerm eit par dager om nokon bur i området, og tør låne vekk. Men det hjelper godt på vei om eg veit kva skjermer eg skal spør/kikke etter Evt test gjer inne i oppvarmet garasje, så skjerm er i trygge hender om nokon kan hjelpe. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Worry II Svart 1.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2013 En Raymarine C80 passer jo fint. Kanskje noen som har en pent brukt ? Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 1.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2013 RD218 er analog, den går ikke til nyere MFD som bruker digital radar. Den passer til C og E Classic. Og skal vel kanskje også virke på gamle Pathfinder serie. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 1.Oktober.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2013 Takker for hurtig svar C og E classic med store bokstaver då altså Eg har ein Pathfinder SL70 skjerm, den har anna kobling til signalkabelen, så der passer den ikkje. Men håper å få lånt til test, det er gode priser på skjermane. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Worry II Svart 1.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2013 Bak på C80: Sitér dette innlegget Link to post
Thomas mortensen Svart 21.Desember.2016 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2016 Løfter denne litt med et spørsmål. Kan rd218 kobles til garmin skjerm/plotter? Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 21.Desember.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2016 Nei Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.