nitesu Startet 5.Oktober.2013 Del på Facebook Startet 5.Oktober.2013 Har wema septikgiver.Den virket av og til i fjor.I år har den tatt kvelden. Ønsker tips på giver som virker problemfritt på wema instrument. Kommentar fra moderator: Til alle: Hjelp moderator, les reglene før du poster. Ordene hjelp, spørsmål og problem(er) er ikke tillatt brukt i emnetitler. Sitér dette innlegget Nils Terje Sundberg Link to post
Christina 3 Svart 5.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 5.Oktober.2013 (redigert) Har du hatt den ut og gjort den ren da ? Vis du ikke har det er det ikke så rart den ikke virker :-) Inne i denne "sylinderen" sitter det en ring som skal bevege seg opp og ned. Vis det legger seg belegg og dritt inni denne vil den funke litt innimellom og til slutt sette seg helt fast. Sitter en låsesplint i bunnen som du tar vekk og drar hele sylinderen av. Da kan du vaske/rense/skrape den ren. Legg den litt i ei bøtte med eddikvann da løsner det enklere :-) Redigert 5.Oktober.2013 av Christina II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
KARILLA Svart 6.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 6.Oktober.2013 (redigert) Gobius har jeg montert, fungerer flott så langt. Også er den montert utenpå tanken også, så da slipper du unna litt dritt jobb :-) http://www.seatronic.no/toaletter-septiktankmalere-c-104_389/gobius-1-septikmaler-p-2991 Redigert 6.Oktober.2013 av HAIK (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.